crown plaza mutiara...mari check in 3D2N!

gara2 mengabiskan voucher yang dibeli oleh pakwe kesayangan....
ada 2 voucher deluxe room free ye beserta voucher2 lain yang dibeli oleh pakwe untuk makwe dia enjoy, tapi makwe dia tetap tunggu pakwe dia nak enjoy sama2 yang akhirnya menyebabkan byk voucher tak fully utilise hahahahhahahahahhahaa......
17/12/2011: 
bangun tido ikut suka hati sebab malam tadi amik pakwe lewat malam kat lcct.....
kita mulakan ngan packing baju dan segala mak nenek ye....sila jgn breakfast sebab semuanya akan pi hi tea buffet kat crown plaza mutiara hotel secara percuma menggunakan voucher lagi.....
sampai hotel, pi hi tea buffet, xde gambar2 sbb aku sgt lapar hahahhahahha, tapi makanan mmg superb, tidak pernah mengecewakan aku sepanjang aku layan hi tea buffet kat sini
lepas dah kenyang cam ular sawa, bebawak la check in sebab jam pun dah hampir kul 3 ptg.....
amik extra bed ye, sebab ahli keluarga yang semakin ramai serta tambah  lagi seorang bibik.....
bilik kecik sket, tapi muat la untuk kitorang dah anak2 aku lompat bagai nak rak.....
tak sempat gak amik gambar bilik akibat kepantasan anak2 aku main lompat2 atas tilam dan tahap mengemas yang agak tinggi frekuensinya untuk aryan!
heeee sempat amik satu je pic....pic bilik air....bilik air dia mesra alam sebab senang aku nak control anak aku mandi kat bath tub.


apa lagi yang nak dibuat....selain dari baring kekenyangan cam ular sawa......
tiba2 alyssa ngan aira jerit...mama, dah pukul 5, jom mandi kolam.....
aduyaiiii itulah aktiviti wajib derang lately ni.....mandi kolam tanpa henti secara berjemaah 3 bradik tuh.....
layankan aje......maghrib baru reti sejuk, mau cari selimut dan kelaparan!
oh  sebelum lupa....sampai bilik ingat derang insaf kesejukan......rupanya derang layan plak kat bath tub, lagi layan la sebab bath tub air panas......

mana mau makan malam ye?  mari kita ke kg baru mencari makan untuk perut yg ngada2 ni.....oh sungguh la ramai org....majoriti kedai penuh....akhirnya layankan aje tah mana2 kedai yang agak ok dan ada meja dan kusi ..... alhamdulillah makanannya tidak menghampakan....tak tau la akibat perut lapar atau memang sedap lalalalalalalalalalalalalallalalalalla
benci bila mau balik hotel, jalan sultan ismail jem bagai nak rak...benci benci benci!
planning mau TT ngan geng2 xbrain terkubur sebab jalan yang jem, aku nyampah nak drive bagai yang akhirnya membuatkan aku tertido lena atas tilam yang empuk!
18/12/2011:
bangun tido ikut kadar paling lambat sebab bilik ni tak de complimentary breakfast.....siap2 kuar bilik hampir kul 12 tengahari trus lunch kat Nasi Kandar Kg Pandan........
mau ke mana ye? 
plan mau ke butterfly park.....(will update later in next entry)
lepas tu aira kata nak pi KLCC....katanya nak makan!
pas tu balik hotel dalam keadaan yang sangat kenyang!
hampir larut malam aku ngan alyssa temankan pakwe mau tgk bola....ada game arsenal......mari kita layan kat Pelita KLCC....dalam kepala otak aku, mau layan tosei rawa!
game abis 1st half, aku ngan alyssa dah nguap2, pakwe kata mai la balik hotel, tido lagi best!
tak tau la score brape sebab aku ngan alyssa dok men game!
19/12/2011:
bangun lagi ikut suka hati, sila sedar diri, kena check out kul 12 pm....hahahhahahahha.....
mau cari lunch dulu....pi layan kat Restoran Tupai2...penambahan lemak yang sangat mendadak....aku layan nasi campur ngan pelbagai lauk yang amat membuka selera.......
bila dah kenyang, jom la pi muzium negara ye sebab ada Pameran Jejak Upin & Ipin........(will update in another entry)
sampai umah hampir kul 7 petang....percutian yang singkat dan sangat seronok......walau dekat sekangkang kera aje ngan umah, tapi yang penting aku sekeluarga dapat berkumpul sama2.....
that is the most precious in my life!

Comments