aku lak yang nervous

tah la kan, tak tau inikah perasaan mama2 kat luar sana bila anak sulong mula masuk darjah 1?
aku rasa aku lak yang cam nervous, mcm2 ada dlm fikiran aku.....aku tau anak dara aku ni suka pi sekolah, tapi aku risaukan masa dia kat sekolah nanti....camner nak gi toilet, nak makan waktu rehat, nak bayar harga makanan, naik turun van sekolah, betul tak van dia naik, kena tinggal van sekolah ke tak.....aduyaiiiiiiiiiii
dulu tadika semua teacher uruskan, tapi bila masuk darjah 1, cikgu tak leh tumpukan pada seorang pelajar aje......
aku tau anak dara aku ni boleh diharap dan agak berdikari...semoga dia mampu uruskan diri dia kat sekolah nanti.....dek kerana risaukan anak dara sulong ni, aku amik cuti seminggu gara2 nak pantau pergerakan dia pi sekolah......semoga dia belajar bersungguh2, jadi anak yang solehah dan semoga ilmu yang diperoleh dapat dimanafaatkan sebaik2nya!
good luck anak mama....mama sayangggggggggg kakak!

Comments