mixed feeling today!


penat: 
since alyssa masuk darjah satu, aira lak kat tadika, rasa penat sangat....huru hara sket, sebab lom biasa ngan schedule baru nih....seb bek aku tangguhkan plan nak sambung study hahahhahahahahahaha amik ko, baru ko tau penat ke tak ye!

bangga:
sebab alyssa dah boleh aku biarkan pergi balik sekolah sendiri naik van.....setakat hasil skodeng aku lulus la dia turun naik van

happy:
sebab dapat hadiah wedding anniversary in advance.....kata mulut & hati aku la, tapi bila bulan mei menjelma, aci tak kalau nak hadiah lagi? 
hahahhahahahahhahahaha

sedih:
pakwe outstation la plak hari ni, aku lak tak dpt anto dia pi airport, sebab aku ada seminar seawal jam 9 pagi kat Jalan Duta......aduyaiiiii lamanya aku tak merempuh jem kan....anyway safe journey pakwe, sila jgn noty ye!

syukur:
alhamdulillah, hidup dipermudahkan Allah setakat ini.....harap2 Allah murahkan rezeki, panjang umo, kesihatan, keberkatan, kerahmatan pada kami sekeluarga....amin ya rabbal alamin!

Comments

  1. anniversary bln mei ek? brp haribulan? saya 26 mei...

    ReplyDelete
  2. aku 27 mei....yang ke 11 tahun...hehehhehehe

    ReplyDelete

Post a Comment