alhamdulillah

alhamdulillah, aku bertambah sihat masa wat entry nih....last week seminggu kong...
hari  ni masuk hari ke tiga aku dah masuk kije balik....health progress makin memberangsangkan....syukur alhamdulillah ya Allah!
anak2 masih mengambil giliran demam....demam silih berganti....semoga Allah kurniakan kesihatan yang baik kepada kami sekeluarga.
mungkin rindu kat papa nih....asyik nyebut nama papa aje....baru seminggu pakwe outstation, tapi aku rasa cam lama sangat kali ni.....selalu tu 3 weeks outstation, aku cool aje....tah la kali ni nape.
maybe sebab aku sakit teruk, anak2 pun sama, dan aku sendiri rasa tak mampu nak uruskan segala2nya, dari hal keluarga, pejabat hatta diri sendiri.
balik ar cepat sket pakwe......bila work permit siap, inilah masalahnya, tarikh balik ke malaysia sukar utk ditetapkan.....berbanding kalau work permit xsiap, bila pergi, aku pasti akan tarikh pulangnya.
mode:  rindu la sama pakwe!
i love u pakwe!

Comments