aduyaiiiiiiiiii

see.....duit lagi..... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa ntah bila la dia crack nih.....aku pun tak pasan.... dan dan bila nak nak bukak bonet keta baru nampak..... mana mau cari duit nih!
duit duit dimanakah kau duit, duit duit buat ku berpusing!
aduyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Comments

  1. belom la mizzkechique.....hari ni baru 25 haribulan, esok lusa la kot! tapi tapi ntah brapa lak harga lampu nih kan!

    ReplyDelete
  2. duit ada dalam bank.cuba tengok.ehehe.

    ReplyDelete
  3. Terbang melayang2 gamaknya
    Duit ada dlm bank, tp aku punya sket je

    ReplyDelete
  4. sabar je kan.
    samalah kete sy pun dok tgg masa je tu.ekon jap sejuk.jap panas.lama2 hati pun panas sekali hehe

    ReplyDelete
  5. duit2,dimana kau duit..

    #sabar ye,pasti ada hikmahnya dalam menguji kesabaran kita^^

    ReplyDelete
  6. selalu jadi bila time tgh bulan ataupon time x de duit..mmg boleh pening kepala cmni

    ReplyDelete
  7. mamyharraz itu namanya sauna bergerak free hehehhehehehee aircond kalau rosak mmg la rasa tensen bawak keta

    ReplyDelete
  8. woofer storm....tak pelah duit bleh di cari kan walau lambat insya Allah

    ReplyDelete
  9. liza: kena time tgh bulan mmg la best kan

    ReplyDelete
  10. pssstttt korek tabung 'cik abg' lak laaa

    ReplyDelete

Post a Comment