sebab aku selalu tensen

ini opis aku SIGMA SETIA SDN BHD
location: first and second floor, tapi port aku kat second floor
bawah skali tu kedai hardware......lot paling tepi skali tu OLD TOWN WHITE COFFEE
mmg muak la ngan old town ni, sebab tu kalau sesapa ajak aku makan kat old town aku tolak mentah2 sebabnya sebelah opis aku aje old town tu dan agak muak la nak makan minum kat situ selepas menjadikan itulah port yang kerap dilawati kalau kat opis
atas old town tu DR AZIMUTH ....mcm2 ada, tapi aku tak pernah lak pi visit...ntah nape tak tau, tapi tak de lak rasanya terpanggil2 pi melawat premis dia
the other side of opis aku, nilah yang ada, BANK, ANI SUP UTARA, AL IKHSAN, FARMASI, ARIANI, SENG HENG, BUTIK2 PENGANTIN, dan paling banyak PUSAT KECANTIKAN
nilah penyebab aku tensen...sebelah aje opis aku....3 lot x 3 tingkat dalam renovation....rasanya dah setahun tak siap2 lagi, dari plan nak buat kedai buku, owner jual plak, dan skang ni dalam rangka nak wat GULATI's......bising kalau derang wat kije, kadang2 sampai terpaksa turun dan sound derang kalau nak wat meeting......ngan habuk sana sini.....ishhhh sangat tak suka....
cepatlah sket siap, ilang sket kesengsaraan yang ditanggung....tapi kan kan kan lepas ni masalah parking lak kan....nak2 time dia wat sale!

Comments

Post a Comment