aku luv SALVATORE FERRAGAMO

tq pakwe!
tambah lagi koleksi perfume!
suka suka sangat.....
kali ni dari SALVATORE FERRAGAMO
ada 5 kesemuanya...walau kecik kiut miut, aku suka sangat sangat!






lom cuba semua, baru cuba 2 aje.....hehehehhehehe....
luv u pakwe, bukan sebab u bagi i benda alah ni,
walau tak bagi pun, i tetap luv u sampai bila2

Comments

  1. Bile wat sprise lg la btambah luv luv kan...:-)

    ReplyDelete
  2. Hrmmmm Dik Ellyna....patut le Akak dok bau wangi jer sampai Penang ni ha...berbotol-botol punya LUV tu!

    ReplyDelete
  3. salmiza, luv tu mmg sentiasa ada dan bertambah dari hari ke hari tau ahaks!

    ReplyDelete
  4. teacher azimah: hobi baru wat collection perfume lak
    watierman: wah sampai penang ke???? tak sangka u!

    ReplyDelete
  5. gila banyak perfume ko. smp thn dpn pun tak habis guna lagi.

    ReplyDelete
  6. Wahh nice collection!!! :DD
    Thanks for dropping by at my humble blog.
    btw, you've been followed :)

    ReplyDelete
  7. anisalya: ni hobi baru la, kumpul perfume, smalam pakwe balik dapat lagi yang baru...hehehehe nanti aku uploadkan ye....yes!

    ReplyDelete
  8. macam mana gilir2 pakai perfume ni ya? sebab saya pakai satu jenis perfume aja...hehehe

    ReplyDelete
  9. ikut mood daddy ziyyad....hehehehhehe.....

    ReplyDelete
  10. boleh tahan la bau2 dia.....baru test 3 botol...ada lagi 2 botol lom test hehehehhehehe

    ReplyDelete

Post a Comment