apakah?

ni adalah kain bedung AIRA masa dia dilahirkan...
dan hingga umur dia 4 tahun kekal jadi selimut dia....
ya Allah, dah koyak rabak, tapi dia masih setia nak pakai gak selimut nih, puas aku belikan dia selimut lain, tapi yang ni gak menjadi pujaan hati dia......sungguh la malu kalau org tgk kan!
tapi yang latest selepas hasil koyak di atas....selimut tu dah jadi camni....
sila jgn terkejut ye!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
wakakakakkakakakkakakakakakakkakakakka
dah koyak rabak sampai bercerai, siap yang dah putus tu disimpul2
itupun tak mo buang....jenuh bibik aku membasuh selimut tuh....
bibik aku kata malu kalau nak jemur, siap cover ngan kain lain kalau nak jemur
adesss bila la aku leh buang benda alah nih........

Comments

  1. hehe perangai kiut aira ;P
    mesti pasrah je bibik masa menyidai 'roti kirai'nih ;P hehe

    ReplyDelete
  2. WHoaaaa begitu sekali jadinyaaa

    ReplyDelete
  3. wah..dasat2..sgt disukai nie..hee

    ReplyDelete
  4. mamyharraz: bibik kata malu tul kalau nak sidai....wakkakakakakakkaka

    ReplyDelete
  5. adeeya: tunggu nak hancur aje nih....bau dia perghhhhhh tak tahan wei

    ReplyDelete
  6. tiefazatie....mmg dasat weiiiiiiiii pi memana mesti bawak...aku pun nek malu dah

    ReplyDelete
  7. adessss dasatttt
    kalo cakap monyet larikan..dia percaya tak?? hehee

    ReplyDelete
  8. tak mana dia caya wei...mana de monyet kat umah tuh....kang menanah tinga dengar dia melalak tanpa henti...

    ReplyDelete
  9. Ooo kira selimut bucuk lerr nie....biasa bantal bucuk jew...hehehe....

    ReplyDelete
  10. hahaha... mcm2 la perangai aira ni. nsb baik la ank aku takde selimut bucuk. cuma nk bantal snd je. tak nk org lain pny.

    ReplyDelete
  11. he he he..kelakar lerr
    agaknya kain tu sedap kot dear
    tu pasal aira selesa

    re : yup..saya orang kluang.....kamu pun org kluang jugak ker?

    ReplyDelete
  12. henrietta: ni kira version selimut la kan
    anisalya: bantal busuk...dia gigit2 tak ujung bantal tu hahahhaha
    zana: bau dia mmg menusuk tau....dah basuh pun susah nak ilang bau....i org kluang u.....tak sangka sekampung kan!

    ReplyDelete

Post a Comment