congrats!

last 2 weeks alyssa grading utk taekwondo
mmg aku budget dia tak lulus la..... (tak senonoh punya mama)
mama:  kenapa setiap kali step kakak buat, kakak mulut katup je, tak jerit cam kawan2 len...kena jerit tau, camner nak lulus
alyssa:  kakak jerit la mama, tapi dalam hati
boleh dia jawab kat aku cam tu....menanah je hati nih dengar....
tapi aku tak kisah pun kalau grading tu tak lepas, sebab ni first time....ekekekekkekeke
tapi last week, sir announce:  NUR ALYSSA MYRA....AWAK LULUS!
terkesima aku dengar tau...tak sangka bleh lulus ko!
congrats alyssa...pas ni tukar tali pinggang kuning plak ye....
oh tali pinggang kuning tu bukan sebab sokongan pada BERSIH ye, tapi sebab grading dah lepas!

Comments

  1. jangan sampai dia karate ko dah la elly. aku bercadang nak hantar anak2 aku ni silat. penuh dgn sifat kemelayuan gitu.

    ReplyDelete
  2. Pasni leh lawan tkwondo ngan mama lak!

    ReplyDelete
  3. anisalya: sekadar nak disiplinkan derang, dia karate aku, aku karate dia balik

    ReplyDelete
  4. salmiza: tak kose aku nak karate ngan dia.....

    ReplyDelete
  5. kalo mamanya skit2 'pangggg'....
    anaknya sok2...apa lak ek.....hehee

    ReplyDelete
  6. salmiza: mana de takut kalah....aku ada kuasa veto ye! wakkakakakkakakak
    ogy: anak2 bakal mewarisi panggggg!

    ReplyDelete

Post a Comment