maid oooooo maid

maid yg dijanjikan, bertukar 3 kali dek agen, penyudahnya calon yg dijanjikan tak mo kije plak, stressssssssssssss
mana la nk cari maid nih........any contact?

Comments

  1. Ala sian...akak tak pernah ada maid..tapi sekarang tengah layan novel M.A.I.D :)

    ReplyDelete
  2. tu la mengagau cari maid nih...maid yang ada ni nak balik dah 20 mei ni, assistant kat opis lak nak bersalin, tgh tunggu masa je....aduyaiiiiiiii jem otak ni fikir....eh novel M.A.I.D tu best tau, aku dah baca.....sakit perut gelak baca novel tuh....happy reading!

    ReplyDelete
  3. ko je la jadi maid elly. hahaha...

    ReplyDelete
  4. amboi ko anisalya: abis sapa nak jaga opis ni ar....assistant pun mau bersalin, tunggu hari je tuh.....apa kata ko jadi maid aku wakakkakakakakakkakaka

    ReplyDelete

Post a Comment