oh sungguh sweet la org yang wat ayat ni...
aku biasalah copy paste aje......dasar malas, tapi niat aku baik, berkongsi ngan org lain tau!
setuju ngan kata2 kat atas, memang rumah bersih, wallet penuh sebab tak de belanja utk anak2 semua...tapi oh hati jiwa rasa sangat kosong
dengan 3 budak kenit kat umah tu, kalau balik kerja tgk umah mcm kapal pecah dah.....bibik pun tak larat nak kemas, kemas sepah balik, kemas sepah balik, itu jelah kerja 3 org kenit kat umah tuh.....
tapi kan kalau derang tak ada, rasa sunyi, rasa hilang sesuatu plak .....kadang2 mak ayah aku rajin cilok derang balik kampung.....
MAMA LOVE ALL OF U LAH.....
ALYSSA, AIRA and ARYAN

Comments

  1. Ish mesti la syg zuriat sndiri... Biar la poket tipis tp hati bahagia...

    ReplyDelete
  2. diorang lah sebenarnya penyeri rumah kan..

    ReplyDelete
  3. setuju 100% kata2 tu jugak.
    mmg tanpa ank hidup kita empty..tak ada semangat..lost..mcm2lah.
    sbb tu rmh mcm kapal pecah pun takpe tp hati kita terisi..bahagia sgt.

    uhukk samalah kita..sbb makayah suka cilok ank bwk balik kpg huhuu

    ReplyDelete
  4. kita nak culik jugak lah 3 org comels ni bawak balik rumahhh. bole? ececyhhh nak culik mintak izin.baik sungguh hatiku.

    ReplyDelete
  5. setuju dengan quote tu..tanpa mereka memang rasa kosong dan sunyi..

    ReplyDelete
  6. happy anniversary elly. aku semalam smpt la jln pegang2 tgn dgn husben. hahaha... tp mmg la kalau tggl anak kejap je dah teringat. aku kan fulltime hswife. bonding tu terlebih la sikit. muahaha...

    ReplyDelete
  7. tq anisalya, happy anniversary too!

    ReplyDelete

Post a Comment