cake update!

entry kali ni aku nak cite pasal cake aje...
si pemakan cake tak ingat dunia nih!

kita mulakan ngan wordless wednesday 30/05/2012 ye....
cake 11th wedding anniversary aku........red velvet cake....sedap gila...tapi kalau cream cheese dia tebal sket lagi superb......
order dari senior aku kat ITM melaka ye!
yang ni plak pavlova.....lama gila tingin nak makan, akhirnya dapat gak! ngeh ngeh.....
komen:  sedap giler! rasa manis dan masam di blend bersama dalam mulut sungguh mengghairahkan bila makan!
bila dipotong dia jadi cam nih ye.....hehehehehhehe...yang putih2 tu fresh cream ye!
yang ni plak red velvet cake ye....ni order dari blogger http://irmadilondon.blogspot.com/ kat setapak.....sedap bleh tahan kek dia nih
bila dipotong, cam ni ye dalam dia........
nak lagi jelas, cam ni ye dalam dia....sedappppppppppppp!
ni plak cake apa tah tak tau nama dia....wakakkakaka....biasalah aku kan tau makan aje
yang ni member yang beli.....sempena hari jadi MYA......sedap bleh tahan....manissss sket!
bday yang ke 41 tahun untuk mya!
belah kek ni, cam ni la gaya dalam dia

yang ni plak kek caramel....beli dari blogger http://irmadilondon.blogspot.com/!
tgk luaran cam biasa ajekan, dah belah, cam ni la kaler dan tekstur cake nih....
yang ni rainbow cake...tempah dari senior kat ITM melaka....hehehehehhehe
komen:  okay, tapi sedikit manis kek ni
aku suh dia lukis gambar paip kat kek tuh.....tapi dia design agak luar biasa dan aku suka idea kreatif dia
nape kek ni berkonsepkan paip????
panjang la citenya....biasalah .... aku kan suka dajal org wakakakkakakakakkakakakakkaka
pandangan dari sisi atas kek nih....wakkakakakkaka tak tahan tgk 2 titis air dan lopak air tuh.....
anyway happy 36th bday ye binturong dogol kepala paip....hope you like the cake....kalau aku yang jadi tukang order kek memang jahanam la kek korang ye....jadi sila la insaf suh aku order kek next time
bila belah kek ni, cam ni la dalam kek ni....cantik kan....cam rainbow.......
seeeeeeeeeeee memang mcm2 kek ada kan....wakakkakakka....nak beli satu slice tak bleh.....jadi aku order aje semuanya.....so rezeki sapa2lah yang dpt tu kan.....alhamdulillah.....

Comments

  1. mengancam, terancam dan diancam
    sumer kek nampak menggiurkan...
    tp dari senarai kat atas
    3 cake yg zana teringin sangat nak rasa
    RV, Pavlova and Rainbow

    kek karamel plak
    pernah try buat....tapi tak menjadi...

    ReplyDelete
  2. Seyess nmpak sedappppp! Xpernah ag mkn pavlova tue...red velvet tue ritu nk order gak..tp cxl n mkn kek kt SR ja..:-)

    ReplyDelete
  3. Perrgghhh berapa byk ko berabis nih... Semua nmpk sedap... Eh klu la kwn ko tu blh pos kek...alangkah

    ReplyDelete
  4. terliur sangat ni...sedap-sedap semuanya tu...pos sini sikit...

    ReplyDelete
  5. sebab ko lah aku dpt rs semua kek2 tu....macih ya pan! heheee

    ReplyDelete
  6. ko dah belah2 tu ko simpan la kat aku sikit. pos ke barang seslice dua. kesian sbb aku tak pernah mkn pun red velvet dgn pavlova. nnt kalau aku mengidam aku mintak dgn ko ye elly? ngeee...

    ReplyDelete
  7. Yummy...tingin la plak kek rainbow....huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap je tgk time lapo pagi2 ni~hihihi
      nyum2 ^^

      Delete
  8. layan nafsu mmg cam ni la gayanya wanie

    ReplyDelete
  9. Kak, awat letak gmabo kek byk2 ni? adehhhh tahan air liur je ni....

    www.lizazilda.com

    ReplyDelete

Post a Comment