durian ohhhhh durian

all time favourite nih!
selepas jenuh mengabiskan jemputan kenduri kawin weekend baru ni, dengan gigih, balik umah tukar baju, ajak pakwe ngan adik aku pi cari durian kat bangi.
dengan syarat aku nak bedal maosang king dan udang merah punya spesies aje ye....lain, wa xmo layan!
pakwe setuju tanpa banyak songeh.....aku lak YES!
lepas tawaf few area, kitorang pilih nak makan kat satu gerai....after tol bangi, first round about, amik kul 3, dan di situlah letaknya gerai nih.......pilih2 jgn x pilih.........
 
org dlm gambar ni hanyalah pelanggan yang dtg masa kitorang nak balik ye
ko tgk.....kuning kan isi durian tuh....perghhhh i like!
see....kuning gak isi yang ni plak! bestnyaaaaaaaaaaaa!
kita test spesies udang merah dulu ye..... perghhhh mmg mantop!
kasi test plak maosang king! katanya kalau dah makan maosang king, tak mo dah spesies len.....mmg benar!
tapi dasar perut kaki durian, mmg bedal ajelah!
ko tgkkkkkk perghhhhh puas aku melantak weiiiii

memang puas la melantak.....sebelum balik, sempat tapau sket utk di bawa pulang....aku nak masuk dalam peti ais, kasi sejuk, pas tu makan.....
puas hati dpt makan durian nih....6 biji wa tibai dengan harga RM130.00......geleng kepala tukang jual RM130 makan durian.....
lantak la dik, janji aku puas hati........terbaekkkkkkkkkkkkkkk
nanti bebila akak dtg lagi ye dik oiiii, tapi kali ni kena la bagi diskaun plak!


Comments

  1. perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...saje laa tu nak buat org meleleh ngeces2 depan pc ni hah.....jenuh nak lap hasil ngencisan tau wakakaakakkka

    betul2, same laa aku pun peberet musang king ....IOI pun sedap gak tau...udang merah pun akusuke gak...eh sume laa aku suke...perut tong sampahkan katenye hahaahha....

    ReplyDelete
  2. rm130!!! jap jap jap nak pengsan!
    *
    *
    *
    *
    okeh dah bangun dr pengsan =P
    lenkali nak mkn durian apakata helo helo kt sayer boleh? ahak ahakk selalu sy mkn durian tak pernah cecah rm50 tu pun dah rasa mahallllllnyerrr *chepskate*

    apapun mmg terbaiklah durian kt atas tu kaler ranummm mengaummm

    ReplyDelete
  3. lieyalatif, ko ngences sampai sini beb kena tempias wkakakakakak
    mamyharraz, awat x bgtau.....ni mmg muka x tau malu tau.....apa pun puas hati sebab biji deroyan dia kecik, isi tebal bagai......len kali halu2 ye

    ReplyDelete
  4. Yummy.....sportingnye pkwe....ekekeke....

    ReplyDelete
  5. wahhhhh durian.tapiiiii,kita tak makan semua spesies buah apatah lagi durian.bole pengsan.ahahaah

    ReplyDelete
  6. pakwe aku mmg sporting bangat!
    ko rugi ascil, hilang salah satu nikmat dunia yang teragung ye!

    ReplyDelete
  7. mmg sedap durian. sebab durian la aku naik sampai 2 kilo masa pregnantkan anak 2nd. hahaha... anak2 ko tak mkn durian ke ly?

    ReplyDelete
  8. Nasib baik aku bkn penggemar tegar durian... Sket2 blh ler..ayah aku bwk dr kebun dia pun aku wat bodooo jek...
    Mahalnya durian ko beli tp nmpk terbbbaaeekk tu

    ReplyDelete
  9. kunjungan gan .,.
    Menjaga kepercayaan orang lain lebih penting daripada membangunnya.,.
    di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

    ReplyDelete
  10. tak makan durian..so tengok tanpa perasaan eheee

    ReplyDelete

Post a Comment