susulan WW 20/06/2012

meh review WW 20/06/12 ekekekekekekekkee
sebenarnya dah hampir 2 bulan dah menda alah nih...ekekekekek...baru sempat nak snap dan di buat entry....lantak la walau dah basi ye!
hubby balik dari Jakarta lagi....belikan aku perfume lagi....
kali ni dari CALVIN KLEIN
aku memang ada satu perfume Calvin Klein kat umah.....itupun byk lagi perfume tuh....
tapi tak pe, yang ni travel collection ye!
ada 5 jenis kesemuanya.....semua2 wa suka.....sayang ko ketat2 pakwe!
meh tengok jenis2 perfume yang ada dlm travel coolection nih....
1.  ETERNITY
2.  EUPHORIA
3.  CK ONE
4.  BEAUTY
5.  EUPHORIA BLOSSOM
jgn ditanya mana satu aku suka, sebab semua2 tu aku suka
lalallalalalallalala....tambah lagi koleksi perfume aku
tapi dah hampir 5 kali dia outstation, langsung dia tak beli apa2 utk aku wkakakakakkakakakkaka
tak kisah pun, janji ko balik dah la pakwe weiiiiiiiiiiiiiii

Comments

  1. pakwe2 nak satu muleh ?...eh??!! hahaahahahahaah

    comel2 tgk hah...sayang lak nak gune kan...

    ReplyDelete
  2. weih...byk2 buat pe.. ko bg la kwn2 ko ni...satu pun jd la...

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat perfume. banyak pulak tu!

    ReplyDelete
  4. amboi ko lieyalatif....tak muleh la....
    salmiza....mana boleh, ni aku punya weiiiii
    zila, best ..... sebab aku perfume collector

    ReplyDelete
  5. ala, pakwe ko nak kata ko tak wangi la tu. simboliknya beli perfume je la senang nak kasi tau. hahaha...

    ReplyDelete
  6. amboi ko anisalya......tak sayang jari nih wakkakakaka

    ReplyDelete
  7. lom pernah try beli ck lg

    jom follow makneng

    ReplyDelete

Post a Comment