makan lagi

bz sungguh la weekend kali ni
pagi2 sabtu bangun pepagi paksa si OGY dan si botak teman aku pi floria semata2 untuk aku amik gambar ye....wakakkakakaka nasib la korang dpt kawan cam aku.....
kul 8 pagi aku dah terpacak bawah apartment si ogy....wakakakkakakakkaka
selepas tamat buli mereka laki bini, pi lak sapan secara berjemaah ngan BIN2 + adik dia kat putrajaya sebab BIN2 baru lepas wat IC ..... mya join gak!
lepas breakfast sampai terbabas waktu lunch, balik umah......ko jgn lupa ye elly, ko ada byk jemputan bermula jam 3 petang ye.....
hari sabtu ada 3 jemputan......jemputan bday kawan si aira.....jemputan bday kawan aku....dan kenduri arwah kat umah kawan pakwe....
seb bek semua jemputan ni area umah aje ye....tapi semput gak wei
berjaya menamatkan kesemua jemputan tepat jam 7 petang
bergegas terus ke pasar malam beli stok sayur, ayam, ikan etc
balik umah maghrib sat, siap2 gi floria lagi......
boleh mendatangkan kepenatan melampau nih kat aku
sebabnya dah janji kan ngan alyssa dan aira, kena la tepati....semata2 nak tgk fireworks okay....
astaga ramai gila umat kat floria....ku gagahi jua demi menepati janji kat anak2.....
perghhhh sampai umah jam 12 malam okay...pengsan kepenatan aku!
pepagi ahad bangun lagi, anto alyssa mcm biasa ke taekwondo......
tengahari ada jemputan kawin lak kat taman botani......tahniah untuk pengantin ye.....semoga kekal sampai ke syurga!
tetiba aku rasa cam nak wat kerja gila akibat stress tahap melampau........
terus pi roger si botak laki si ogy.....juga roger si bin2....adakah mereka2 ini mau join kerja gila aku...
apakah kerja gila itu????
of course gi makan la wkakakakakakkakakakakakkakakaka
derang setuju nak join okay......sayang korang ketat2......
destinasi tujuan adalah ke bagan lalang makan seafood....cam biasa bin2 drive ye.....tambah sayang kat ko sebab jadi supir lagi skali!
kedai aku selalu makan kalau ke bagan lalang
tq join kerja gila aku ye.....OGY ngan abg botak dia

dan juga bin2....rileks ar bin2, jgn stress2 wkakakakakakkakakakka
dasar tak sedar diri, ko tu dah la batuk, sore dah hampir xde, gi lagi bantai ABC....lantak

pencicah ni sangat sedap okay....

kena lak pencicah ngan benda alah yang dibalut ngan daun pisang nih....apakah ia?????

ikan pari bakar favourite aku
kerang rebus

ikan apa tah masak 3 rasa....cam biasa la, wa tau makan je
lala masak goreng serai....ogy la nih pilih
ni ikan apa tah masak stim ye....as usual aku tak tau nama ikan sebab aku tau makan aje
sotong goreng tepung
udang butter

pepahat masak masam manis

lauk rasmi anak aku alyssa ngan aira....iaitu telur dadar
alhamdulillah makan sampai perut hampir ketat ye
syukur ngan rezeki kurniaan Illahi
tq korang join projek gila aku yang last minute nih walaupun bin2 esok ada test hehehehehhehehehehe good luck bin2

nak tau nape aku stress:
sebab hari khamis hari tu staff aku kena ragut ketika bawah cash money utk di transfer melalui money changer kat warta bangi......so esok mesti kena panggil ngadap boss nih!
so aku memang malas la nak fikir, precaution, prosedur dan endorsement semua ok....cuma nasib kurang baik hari tu, kena la ragut, tapi nasib baik staff aku tak de la apa2...cuma duit la lesap
according to police, parking basement kat warta bangi tuh tak pernah ada kes ragut, may be perompak tu dah follow dari bank la kan....
so kawan2 hati2 ye lepas nih......especially kat entrance warta tu, selalu ada kes ragut
take good care of ourself okay!

Comments

  1. uiks....very energetic....gerak sana sini...biar puas di hati cam gitu...nanti ngadap bos pown bleh senyum...

    ReplyDelete
  2. rietta: aku memang tak reti duk diam.......ada je kije nak buat heheheh

    ReplyDelete
  3. wahh bagan lalang!!! last aku pergi mase sarat preggy kan dayyan....ngidam katenye hahaahaha.....mmg aku pun suke kat senandung malam tu....sedap!!

    okey le tu, sampai gak ko ke floria...aku?..name jek umah sekangkang kera....mcm tahun2 sudah...nan ado aku pergi hhehehehehe

    ReplyDelete
  4. macih banjer makan!
    as long as kerja giler ko tak merbahayakan nyawa..kitaorg follow je beb! heheee

    ReplyDelete
  5. dah habis floria tu kan...tak ernah-pernah pergi pun..makaih, makan besar tu...

    ReplyDelete
  6. takotnyew... memane kite pergi kalo tau kite ade duit byk..mesti ade kes yg tidak diingini..hope kite kene lebih berhati2 n tidak leka, malang kan tak berbau...

    ReplyDelete
  7. sedapnya tengok semua makanan tu dh lah org tengah lapar ni.

    ReplyDelete
  8. lieyalatif: skang org ramai gila kat situ, kalau nak pi make sure before 6 ye....kalau tak jenuh la nak tunggu
    ogy: sama2.....sapa lagi gua nak buli kalau bukan ko ngan laki ko ajak teman wa
    mamaEma: hehehehe aku peminat bunga......

    ReplyDelete
  9. eMMe: malang memang tak berbau, kalau ada bau leh la hidu kan ekekekekkekeke
    ascil: alallala ciannya dia...lapar ek.....gi makan ye, kang sakit perut lak

    ReplyDelete
  10. ok gak makan cikit2 camtu...tp habiss semua...rm120 jek murah...

    ReplyDelete
  11. tkthn tgk menu yg sedap2 tu...org pantang mmg begini kan..oh kawan kgee eh..hihi

    ReplyDelete
  12. ogy: jgn tamak2 kan, amik sket2, yang penting abis dan dpt makan semua skali
    mrs fiza: ni mesti kawan si ogy nih......tgh pantang ye.....sabar ye, abis pantang bedal semua!

    ReplyDelete

Post a Comment