nota cinta

ini akan terjadi kalau aku ngan pakwe outstation atas urusan kerja bersama
sayang alyssa, aira ngan aryan ketat2

Comments

  1. Luahan hati yg luhur dan jujur tu Elly...

    ReplyDelete
  2. Ahah kak, budak2 mmg susah menipu, apa yg ditulis itulah yg dia rasa

    ReplyDelete
  3. G cuti bersama 1 kluarga..ble ada terluang nt..

    ReplyDelete
  4. azuraFazil DIN: salam kenal gak!
    salmiza: itulah, anak dara sorang ni dah bagi cadangan destinasi ye ahaks mampos la mama dia
    mamyharraz: kannnnnnnnnnnnn their natural expressions

    ReplyDelete
  5. Wah..simpan ni supaya besar t dia akan tgok balik...hehehe..so sweet..

    ReplyDelete
  6. comel betul la bebudak ni kan...

    ReplyDelete
  7. memang comei mcm orgnya....adesss alhamdulillah ingat mama papa bila xde, kalau ada mama papa ckp bkn nak dengar

    ReplyDelete

Post a Comment