opening soon

mana aku nak bawak korang ek....
cer teka cepattttttttttttttttttttt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ni betul2 sebelah opis aku
selepas setahun lebih tinga dan mata mengalami pencemaran yang maha hebat, bertukar owner, bertukar contractor, akhirnya lot bangunan ini siap dan mahu memulakan perniagaannya
abis la time lunch aku abis kat sini wakkakakakka....nak2 time sale uwaaaaaaaaaa

korang nampak tak berhampiran tong sampai hijau tuh.....
disebabkan renovation dan kerja2 yang terlalu lama, ada sorang singh tu
dialah yang pantau renovation kat sini...tido, makan, tinggal sini...sampai kat belakang tong sampah hijau tuh, dia leh wat petak pertanian okay!
siap tanam pokok tomato, sawi, daun bawang dll....yang paling aku kagum...kuar ko buah tomato tuh.....wakkakakakkaka
padahal dia letak tanah atas jalan tar aje......adesssss!
itu lom campur dia basuh pinggan mangkuk mandi kat situ gak....
bapak besar la nama GULATIS tuh
ni sapa2 nak kije....leh ye....ada jawatan kosong nampaknya

pagi ni aku dtg kije, signboard ni dah siap okay.....
aku rasa derang target utk jual sempena hari raya....
seronok tu seronok la...tapi yang wat aku tak suka, pas ni makin susah la parking kat sini, mau aku kuar lunch pas tu tawaf byk kali sebab nak cari parking.....ish ish ish

Comments

  1. berita gembira utk wanita!
    oke,selamat bershopping ya elly ;)

    ReplyDelete
  2. wahhhh kaum pompuan lagi2 kaki soping mcm hang elly sure le suke kekekekeek...ade laa tempatnak gi merewang cuci2 mato lepas nie...betul kate ko...lagi2 tgh sales mmg kene pergi..gulatis kalo buat sales mmg rendah2 harge nye.....

    ReplyDelete
  3. mamyharraz: memang berita gembira sesangat
    lieyalatif: ko ngata aku ye lieya...ko pun sama kan kan kan wakkakakakakka

    ReplyDelete
  4. memang dugaan je kan...time lunch je mesti singgah ni..hehe

    ReplyDelete
  5. wahh best tu...byklah koleksi bj kurung nnti..hehee...

    tp bercintalah nk kuar itu mcm.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertambah la koleksi kain x berjahit aku

      Delete
  6. Wah..pas ni boleh ar cuci2 mata..lagi pun kawasan tu t mesti meriah. Dtg lori2 jual buah potong bagai. Gulatis lain pun sama ar jd meriah..

    ReplyDelete
  7. Ala jauh pun sggup dtg....wdow shopg...:-)

    ReplyDelete
  8. konpem singgah tiap-tiap hari kan elly..hehehe

    tapi kat mana ni? kot-kot dekat. bolehlah nak pi terjah.

    ReplyDelete
  9. huhuhu pusat mengempiskan purse hehehee

    ReplyDelete
  10. mamaEma: hari2 memang boleh singgah 2 ke 3 kali sehari, sebelah opis aje kuikuikui....kat area bandar baru bangi ye...dekat ngan old town, masjid bandar baru bangi
    khairin:anies, hoh memang bakal kempis purse aku nih nampaknya, tapi atm dekat gila weiiiii wakakkakakakkaka

    ReplyDelete

Post a Comment