WW - 11/07/2012

tanpa kata2 ....subhanallah....itu aje yang mampu aku ungkapkan atas ciptaannya!







































Comments

  1. Tgk dgn mata sndr mesti best ni...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. X amik pic fireworks, sbb membawa 3 handbag bergerak yg menyebabkan aku surrender nk snap fireworks takut derang ilang dikesesakan org yg amat ramai

      Delete
  3. subhanallah..cantik sgt bunga tu semua.
    pic kt atas lawa sgt2

    ReplyDelete
  4. eh aku dah komen tadi...tak tau le tetibe hilang...kalo termasuk due kali kire halal la yeak....

    beb!! akuhepi tgk pic2 ko nie...ye laa kan aku tak pergi so dpt gak tgk bunge2 cantik.....mmg cantik.....tgk le tahun depan kalo terbukak hati aku nak pergi heheeheh....

    ReplyDelete
  5. tq lieyalatif......bukan setakat aku suka tgk bunga, bawak anak2 main kat sana, naik bot, cruise, byk derang leh belajar sebenarnya....sure dayyan seronok kalau pi tau.....jenuh la ko nak kejar nanti

    ReplyDelete
  6. wow.........
    tak terungkap dek kata kata
    cantik sungguh bunga2 di taman..
    indah menghiasi alam,
    Sis, pandai nye snap gambar2 ni..
    teruja saya, dengan ciptaan Allah swt yang maha Agung..

    ReplyDelete
  7. eMMe, tak la pandai mana snap pic nih....masih belajar2 lagi

    ReplyDelete
  8. Cantik mata memandang..cantik gambar diambil...rugi betul tak pernah lagi ke sana...

    p/s : pasal elken tu ema tak berapa pasti, tp PB ni produk dia dah 20 tahun ada di pasaran..tak pernah dengar apa-apa komen buruk pakai PB ni..perubahan pada badan atas usaha diri sendiri memakainya..kena pakai selalu dan 8 jam lah...kalau ada kerosakan pada pb boleh direpair...dan yang penting warranty adalah seumur hidup. kalau berminat nak cuba boleh contact ema.

    ReplyDelete
  9. chantek....cemburunya xdpt pergi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq rietta, next year ada rezeki leh pi ye

      Delete
  10. Banyak dah kakak lihat pesta bunga melalui N3 teman blogger jujur di sini kakak rasa paling kakak teruja - puas sebab satu-satu bunga kakak dapat lihat. Aduh... cantiknya. Kalau elly nak tahu kakak peminat bunga. Kalau dekat mesti kakak terjah dan beli selagi boleh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak, minat yg sama kita ni rupanya

      Delete
  11. subhanallah... memang cantik bangat.

    ReplyDelete
  12. cantik kan anisalya....ngeh ngeh ngeh...tuan blog cantik tak wakkakakakakkakaka

    ReplyDelete

Post a Comment