WW - cer teka kat mana?

Comments

  1. kalo teka betul dpt adiah tak? ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. oit, ko mana aci teka, sebab ko dah tau .... lagipun aku dah upload kat fb...ngelat budak nih...babap kang baru tau...ada hati lak tu tanya adiah ye ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  3. huirmmmm macam pelamin aje ;)

    ReplyDelete
  4. alah ko teka org putrajaya....sure le aku tau hahaaha...floria ke wey? heheeheheh...ko dah gi yeak...aku gak tak gi....tahun2 lepas pun same....dok tgk gambar kat blog org jek laaa..sedangkan umah sekangkang kera jek pun ngan tempat floria tuh!

    ReplyDelete
  5. cantiknya....kat dinding ke kat lantai tu....

    ReplyDelete
  6. lieyalatif: wakkakakakakka ko ni memang la, ko org putrajaya wajib senyap2 tau....
    rietta: kat dinding.....cantik kan!

    ReplyDelete
  7. Klu gambar bunga dah tau la jwpnnya...kt putrajaya kan sll ada prog nih...masuk tibi...

    ReplyDelete
  8. Salam kenal kembali..
    Cantik bunga tu..tp tak tahu nak kena ar..hehehehe

    ReplyDelete
  9. sah! Floria Putrajaya, heee~

    ReplyDelete
  10. assalam
    tq sudi dtg blog mama saranur,salam kenal jg ye
    mula2 tgk ingat labuci pastu perhati betul2 bungaan kan he he skrg floria putrajaya, betul x?
    sedey ni x dpt pegi tahun ni hu hu

    ReplyDelete
  11. salam kenal..flora putrajaya ke? cantik..

    ReplyDelete
  12. aku ingt ko pergi majlis kwn. pesta floria rupanya.

    ReplyDelete
  13. hehehhee salam kenal jugak utk semua kawan2 baru.....tentunya floria putrajaya 2012 ye kengkawan...ekekekekekekke.....will update later

    ReplyDelete

Post a Comment