selamat menyambut Syawal 1433H untuk semua
semoga syawal kali ni memberi kebahagiaan, keceriaan dan keberkatan untuk kita semua
pada yang balik kampung, selamat pergi dan selamat balik
jgn lupa ye balik ke pangkal jalan, dok cuti lama sangat, takut lupa nak balik umah sendiri dan juga opis
maaf zahir batin untuk semua, sapa yang nak bagi duit raya amatlah dialu2kan!
aku cuti bermula esok 16/08/2012,
alyssa ponteng sekolah la gamaknya esok ye...hehehehehehhehe
cuti sampai 26/08/2012 dan mula bekerja pda 27/06/2012
selamat untuk semua!
ikhlas dari kami,
nulwhoffal, elly, alyssa, aira & aryan!

Comments

  1. selamat hari raya..maaf zahir batin.. ;)

    ReplyDelete
  2. slmat myambut hari lebaran kak..

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya dear..mohon kemaafan jika terkasar bahasa

    ReplyDelete
  4. aryan ikut muka pakwe ko ek elly. anak aku pun dah selamat tak pergi sekolah dua minggu. lepas raya mungkin terus ddk kat jhr ni. hehehe...

    SELAMAT HARI RAYA ELLY...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kata muka pakwe, ada kata muka aku, yg penting sihat alhamdulillah, wah sakan memonteng ye anak ko, selamat hari raya beb!

      Delete
  5. sweetnya akak satu family.comel anak2 akak.

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya
    maaf zahir batin...

    semoga raya tahun ini memberi makna yang terbaik buat anda dan keluarga yer.. amin.

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya my dear..

    <3,
    susue

    ReplyDelete
  8. thanks sue,and selamat hari raya to u too!

    ReplyDelete

Post a Comment