free gift

pada suatu hari, aku bukak fb.
browse punya browse nampak satu gambar dan note cam ni:

Siapa yang share sebelum pukul 2 petang hari ni (1 Ogos 2012), kami akan pos terus sampul duit raya anda hari ni. Suka tak?  (mesti la suka.....panggg kang!)
Yang belum share, jom share ya..Tapi jangan lupa set Public sebab kami tak boleh nampak anda share jika tak Public. Rujuk link ni untuk panduan nak set Public ya.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151977046310641&set=a.407761050640.359872.347259090640&type=3&theater
Dan jangan lupa email nama fb, alamat dan nombor untuk dihubungi ke jalenfb@gmail.com.
Terima kasih semua!♥

*terhad kepada 100 orang terawal.
 masa aku share kat page aku adalah dalam few minutes lagi tempoh share akan berakhir......wakakkakakakakaka cuba jelah, bukan susah pun!
tup tup smalam aku dpt satu surat kat opis, ingatkan apa!
 betul2 la derang hantar aku sampul duit raya...6 keping semuanya.....tebal kertas sampul duit raya nih......
tq kicap jalen....
walaupun aku pengguna kicap cap kipas udang sebenarnya
ekekekekekekekekkekekeke

Comments

  1. ingatkan ada duit raya seklai dlm tu....hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xde duit, dpt duit dh alhamdulillah!

      Delete
  2. so lepas ni try lah kicap Jalen :P

    ReplyDelete
  3. ogy: ishhhh dpt sampul pun dah alhamdulillah
    wanie: kannnnnnnnnnnn
    daddy ziyyad: pernah try, tapi masih suka kicap kipas udang

    ReplyDelete
  4. elly, aku nak duit raya. hehehe...

    ReplyDelete
  5. Wah byk dpt sampul raya.. Leh la isi byk duit raya.

    ReplyDelete
  6. ahahhaa ini tidak adil.... sis share dr wall al kan.. tp al x dapat.. ekkekekeee.. xpa2 sis isi wet aya hntaq kt al nah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahah sis share dari wall al, al x dpt ek wakkakakakakakakkakakak sis beruntung la ni, rezekiiiiiii

      Delete

Post a Comment