jom buat IC baru

pada satu hari, tetiba je nak buat IC baru
sebab IC lama bukan alamat umah skang hehehehhehehe
jom!
first time dtg sini, JPN Putrajaya!
aku pilih nek eskelator ye....sebab tak mo jadi mcm akak yang berbaju hitam tuh!
mcm2 bahagian ada kat sini ye!

tgk, lengang aje kaunter kan....tak sampai 10 minit urusan buat IC selesai
buat hari ni, siap esok ye tuan2 dan puan2....service sangat superb!
hanya di putrajaya sahaja okay!
yang menarik perhatian, bahagian perkahwinan, siap ada pintu gerbang bagai untuk pengantin baru amik gambar....ramai tul pasangan pengantin pada hari tuh....hehehehehe

aku collect IC keesokan harinya....sabtu ahad bukak ye tuan2 dan puan2
comel dan cute gambar aku kat IC tau......tak mo la upload gambar IC aku kan, nanti korang jeles bagai
wakakkakakakakkaka
sekian cite wat IC aku
terima kasih kerana sudi membaca
sila komen kalau tak puas hati ye!

Comments

  1. apsal tak ambik gambar kat pintu gerbang tu? he~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheehehe tak mo ar, i pengantin lama u

      Delete
  2. tak pasal pasal makcik baju hitam tu kena...hahahaha...eh, saya pon nak buat IC lah...parking senang kah?

    ReplyDelete
  3. mmg aku tak puas hati...apsal ko gi buat ic tak ajak aku sekali????? hik3

    ReplyDelete
  4. bujal X: tak mo ar, i segan u!
    daddy ziyyad: aku bagi contoh la makcik tuh....dah tau penat, turun la pakai eskelator....parking senang aje, lots of space kat belakang JPN ye daddyziyyad
    ogy: hehehehehehe aku buat time kije la, ngular ngan boss buat IC hehehehhehehe

    ReplyDelete
  5. barulah best nak buat ic kalau gini gaya.dulu buat ic punyalah panjang beratur,sampai ayah yang tukang teman pun bole tertidur tidur

    ReplyDelete
  6. Bestnye siap esok...dh lew xrmai org.....yg xpuas htinye....siap bka sabtu ahad....jeles nie....hehehe....byran rm10 erk?

    ReplyDelete
  7. mesti pic ko tak cun. tu pasal ko mls nak upload. muahaha... aku pun nak buat jugak la. sbb add skg bkn add rmh kat jhr ni. dah tiba masanya kena tukar semua benda.

    ReplyDelete
  8. ascil: heheheheh gi cepat buat
    rietta: ahah rietta.....sila ke putrajaya kalau nak cepat, kalau ke cawangan2 ni lambat la ye
    anisalya: cun gila beb, sebab tu tak leh upload, aku takut ada org jatuh cinta nanti wakakkakakakak

    ReplyDelete

Post a Comment