Susulan WW 09/08/2012

macam2 aksi stunt aryan leh buat kan....
bukan stunt aje, macam2 aktiviti ngemas dan mengadjust dia leh buat gak.....
meh layan few pic lagi for aryan!

budget muka handsome

suka sangat pakai apa aje kepunyaan kakak....dah macam mak aji dah ko aryan!

muka sentiasa tak bersalah kalau buat apa2
jangan wat hal aryan.....
ada bakat repair kenderaan okay!
go go go aryan....jahanam ko kerjakan!

proses tukar tayar nampak!

berat la tayar nih
layan makan sat kasi more energy
biasa la aktiviti mengemas yang agak berisiko kali nih....
favourite port aryan
ketinggian tak jadi penghalang ye.....determination yang penting ye
safety first....kita paut kat mana yang mampu dulu
yang penting camner nak balancekan badan ye supaya tak jatuh
berbaloi kan hasil usaha aryan....dpt amik piala papa dan terus repair apa yang patut kekdahnya
bila tiba waktu poyo.....jom kita renung masa depan
tetap main dengan gembira walau dengan apa jua outfit
masa ni bercuti kat penang, baju aryan dah abis, so belasah aje pakai baju kakak, janji berbaju ye!
selesa dalam apa jua keadaan...main tetap main!
wakakkakakakakkakaka
bleh main ngan berhemah gak, kebarangkalian 1 dalam 10 ye skalanya!
itulah cinta hati aku.....dpt anak perempuan 2 org duk diam aje, supan, tak reti ngemas
dapat aryan, abis barang kat umah,
jug kaca aku dah 2 pecah, pasu bunga aku pecah, telefon rumah rosak, kusi meja makan leather aku jahanam dia cakar ngan kuku, almari buku pintu tanggal, almari baju pintu jahanam.....
byk lagi yang dikerjakan aryan....wakkakakakakakkakakakkakaka
belum lagi dia wat hal, gayut dalam peti ais, pecahkan barang dia gi sorok dalam almari, kerjakan pokok bunga
aduhaiiiii bersabarlah dalam mendidik anak2 permata yang paling berharga
sekian utk hari ni!

Comments

  1. Ya Allah Aryan kenapa mama kamu pakaikan tudung dan baju gugurl..hahahaha..kelakau ar aunty tgok..
    paling2 gerun time kamu panjat tepi tangga utk ke atas almari..wah bukan main lagi ea..cubit sikit peha montot tu kang..
    untk mama nyer pulak..anak kita permata hati kita..huhuhuhu..

    ReplyDelete
  2. hahhha sian aryan kena pakai gaun kakak..tp chomel...

    ko kena kosongkan rumah ko lah...bioo jadi padang jarak padang terkukur....nnti dia dh beso br leh nk berhias2 pun...hehe

    ReplyDelete
  3. rosidah: aryan memang suka pakai tudung, nak solat pun pakai telekung, la ni je dah reti pakai kopiah
    ogy: bila pakai gaun jadi la aryani .... ekekekekke....umah aku mana de byk brg ogy.....bunga pun tak de, pokok bunga idup kat luar pun abis dia kerjakan...huhuhu

    ReplyDelete
  4. tinggi panjatnya..tpi terror pandai balance badan yer

    ReplyDelete
  5. aryan ni besar boleh jadi pelakon lagak ngeri.... (stunt man)

    haha

    ReplyDelete
  6. mamaEma: budak ni hobi dia memanjat agaknya!
    ascil: tq auntie, auntie pun comel tau
    uncle: hahaha tak mo ar jadi pelakon, nak dia jadi engineer! mewarisi papa dia la!

    ReplyDelete
  7. hahaha... ganas sangat aryan ni. mesti ikut ko kan elly? anak2 aku tak ada sopannya jugak. yang dua beradik tu dah macam lelaki jugak. lasak. penat anak tekak dok selalu jeritkan dia orang.

    ReplyDelete
  8. Biasa la tu elly.. Budak lelaki mmg lasak. Kalau x memanjat itu bukan budak lelaki namanya... Ryan mmg cute.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment