WW 26/09/2012 - bila org bandar balik kg yang ada parit












Comments

  1. kalo anak ko jenis tak penggeli takpe...anak cousin aku..dh biasa duk umah cantik..selesa...bila balik kpg...nk masuk bilik air pun geli...padahal bukan kotor pun bilik air tu....rumah kpg dh renovate...toilet pun dh selesa...tetap dia geli...kalo toilet jenis lama kt luar rumah tu ntahlah...jenuh menahan...hik2

    ReplyDelete
  2. biasa dh tu kak elly..bukan slalu jumpa kan..hehe..bg can la..main la..;)

    ReplyDelete
  3. Rumah tu nampak betul2 kampung..
    Kampung mana nie?

    ReplyDelete
  4. Bestnyer..suasana yg sgt sempoi..:-)

    ReplyDelete
  5. tu parit ke longkang?kecik je...hikhik..

    ReplyDelete
  6. stail gila duk kat tangga.macam model dah.

    ReplyDelete
  7. bestnye suasana kampung camtu...sweet jew anak dara berdua dok atas tangga...

    ReplyDelete
  8. anak2 aku dok kawasan perumahan ni macam kesian pulak sebab sebelum ni dah biasa duduk kamoung kan. kawasan pun luas. taman perumahan kan kecik je. adehh...

    ReplyDelete
  9. ogy: anak aku ni kalau balik kampung, masalah utama adalah bilik air....kalau kg belah mak ok lagi, belah ayah....oh lantai simen....nak pijak lantai pun jengkit2 tau.....aduhaiiiiiii den tak ajo cam tuuuuuu
    nens: betul tu....puas derang berlari sana sini
    rosidah: tu rumah pusaka....memang rumah kampung...kat yong peng, johor
    gie: sejuk je suasana kampung
    salmiza: tu parit...asalnya besar dan dalam airnya....aku masa kecik2 dulu perghhhhh best gilak men parit....air dah la jernih, ada ikan lak tuh....tapi selaras ngan pembangunan, parit makin kecik, makin cetek dan makin tak terurus gamaknya

    ReplyDelete
  10. ascil: hehehehhe model ngengada tu kekdahnya!
    rietta: kampung tak pernah menghampakan, kita je yang hampeh sebab ralit hijrah ke bandar heheheheheh bila dah tua2 cam ni mula la cari kampung semula hehehehehheheheheh
    sal: tu la, sian anak ko, dulu kat kampung jenuh lari2 kan...skang nak bg derang kuar pun takut tau....kawasan bandar la katakan....anyway help them to adapt themselves with new environment ok!

    ReplyDelete

Post a Comment