apa tuh??????

nak baca satu cite tak?
sebelum bday bash alyssa, aira & aryan, gigi alyssa kan ada 2 batang goyang, dedua gigi taring
dia nak cabut, aku tak bagi, aku kata kang tak cun la gambar bday nanti, gigi rongak
dia pun setuju aje bila aku sebut tak cun wakkakakakakkakaka
lps abis day bash pun aku tak bawak dia gi cabut2 hehehehehhe
skali, 2 hari lepas, balik dari sekolah:

alyssa:  mama, tadi kat school, kakak cabut gigi kakak sendiri, dia goyong2 kakak tarik la, tak darah pun mama!
mama:  kan mama dah kata, tak yah jumpa dr, kakak pun leh jadi doktor ok!
alyssa:  mama, kakak simpan gigi tuh, ni ar gigi dia
mama:  ok, nanti kita kebumikan gigi kakak tu kat depan ye!

mama ko yang bz tahap gaban ni tak kebumi2 gigi tu lagi kan....
pagi tadi waktu kemas tilam dia, aku angkat la bantal dia baring....
tup2 bawah bantal aku jumpa ketulan ni.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dia simpan gigi dia bawah bantal ko!
wakkakakakakakakkakakaka.....alyssa oh alyssa!

Comments

  1. Hahaha..mmg comel! Dia tunggu mama dier utk kebumikan tp mama dier lupa..myb dia nk tunggu pari2 gg dtg kot beb..:-)

    ReplyDelete
  2. Haha nt cpt2 la wei penuhi pmintaan ank..sian dia...hehe

    ReplyDelete
  3. gie: mama dia harap sangat tooth fairy tu dtg malam2 hahahahhahaha
    salmiza: hehehhe mama dia bz la.....nanti mama free leh la pi kebumikan gigi tuh

    ReplyDelete
  4. hehehe....mama dia lupa, dia sdiri la simpan, takut ilang gamaknya dia simpan bwh bantal..alahai cute dia....

    so mama dh kebumikan ke gg dia?

    salam kenal yer...thks siggh blog kita..

    ReplyDelete
  5. hahaha.... siap simpan bawah bantal. mama tu lupa la sangat. tunggu nak kebumi tak kebumi kebumi jugak.

    ReplyDelete
  6. zura@iwan: lom kebumi lagi la....tunggu la esok lusa kot hehehehehehehhehehe
    wantie: tu la, mama tak lupa, cuma mama bz sket!

    ReplyDelete
  7. salam kenal..
    balas kunjungan..
    done follow..tq

    ReplyDelete
  8. dia ingat ada toothfairy akan bagi dia duit kot.

    eh, pe jadik dengan Ogy?

    ReplyDelete
  9. salya: dia tunggu auntie sal bagi duit la tuh wkakakakakakkaka
    ogy??????????? mungkin berehat seketika kot.........

    ReplyDelete

Post a Comment