bday bash: teka la!

kita mulakan ngan sesi teka teki
cepat teka....pe ada dalam bungkusan tuh!
sedang mempertimbangkan nak bagi hadiah ke tak pada sapa yang teka ngan tepat!
wakkakakkakaka gelak jahat!
tak valid untuk mereka yang join bday party masa 6 oct hari tu, tak valid pada mereka2 yang teman aku dan tolong aku wat preparation dan tak valid pada mereka yang ada access kat fb aku wakakkakakakkakakkakakkaaa gelak jahat lagi
paling tak valid adalah pada mereka2 yang terima hadiah tu dari aku
wakkakakakkaka gelak jahat lagi tanpa henti!


*
**** tempah diberi berakhir pada hari Selasa 09/10/2012 tepat jam 12 malam  wakakkakakak gelak lagi wakkakakkakakakkakakkakakkaka

Comments

  1. gula2? candy? belon? alat tulis? warna? waaahhhh i jd tamak meneka hahaha wakakakaaka (gelak jahat jugak eh?)

    ReplyDelete
  2. wakkakakakka salah la teacher wakkakakakka gelak jahat wakkakakakakaka

    ReplyDelete
  3. kejap nak tanya pian..so valid ke tak..hehehe

    ReplyDelete
  4. kain tudung ? buku? set mewarna? hahaha

    ReplyDelete
  5. buku & coloring set kot.. salam kenal tq singgah berkomen di laman KA dah follow u ye 82

    ReplyDelete
  6. ema: wakakkakakak tak aci tanya pian!
    daddyziyyad: eeeeeee salah salah wakkakakakakakkakakakaka
    kesuma angsana: salahhhhhhhhhh lagi wkakakakakkakakakkaka gelak jahat lagi utk semua sebab salah salah dan salah wakkakakakkakaa

    ReplyDelete
  7. hahaha...maunya sampai tahun depan pun tak betul kalau saya yang menekanya. apapun pun terima kasih kerana bertandang ke blog saya. salam perkenalan....

    ReplyDelete
  8. Sapu tgn kot..buku nota kot...baucer kfc kot...hehe

    ReplyDelete
  9. eelobor: hehehehhe ye ke? tak leh jadi tukang tilik la cam ni ekekekekke
    salmiza: salahhhhhhhhhhhhhh wakkakkakakkakakak gelak jahat lagi!

    ReplyDelete
  10. adehhh... aku nak jugak. aku malas nak main teka-teka ni. hahaha...

    ReplyDelete
  11. sal: dah abis time
    utk semua, tak de yang jawab ngan betul wakakkakakakakka gelak jahat, makanya hadiah akan kusimpan dalam almari balik ye wkakakakakakakkakakakakakkaka gi tgk entry WW 10/10/12 utk dptkan jawapannya wkakakakakka gelak jahat lagi!

    ReplyDelete
  12. aku x mo jawab soklan. tapi nk tau...
    mana ko dpt paper beg stripes tu wei???
    serius gorgeous!!
    nanti tlg roger2 yer. makasihhhh

    ReplyDelete

Post a Comment