kad kawin plak!

malam tadi sampai kul 2 aku dok browse design utk wat kad kawin
ngalahkan adik aku yang nak kawin....akhirnya aku rasa design ni paling simple!
tukar backgroud kaler turqoise, polkadot kaler dark brown............
masa dah suntuk, ada lagi 32 hari utk wat preparation!
kang aku wat design susah2 amik masa lak nak redesign, printing bagai, so amik yang paling simple!
nape aku wat last minute?????

sebab hari tu takut mak ayah dpt panggilan haji....kalau dpt majlis belah pompuan on, tapi belah kitorang post pone, tu yang segala bagai tak leh printing!
sempat lari ke kedai utk suh dia redesign dan email kat aku esok!
harap2 segalanya on time! sebab aku paling hangin kalau org tak reti hormat masa!

Comments

  1. Cantiknyer beb..nnt kalau nk suh ko design kad utk besday leh la yer?:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamakkkkkkkk ni cilok pic org nih, lupa wat kredit

      Delete
  2. Nice...rietta suka....rietta pown bru pas siap design kad simple utk opismate....nk xerox aje katanya......

    ReplyDelete
  3. aku nak komen apa? pic tak keluar nih.

    ReplyDelete

Post a Comment