weekend yang super osem!

hari sabtu aira sekolah ganti....tadika pun kena ganti ok!
so pepagi buta la wa kena bangun
abis je waktu sekolah aira kul 1 petang, pick up dia terus aje makan lunch kat restoran limau nipis kat bangi nun
aku suka makan sini, ulam-ulaman, ikan bakar, sambal belacan, sambal tempoyak dan mcm2 jenis sambal memang super duper kebabom......perghhhhh
pas dah kenyang terus ke alamanda....mission nak cari baju aira ngan alyssa utk wedding pak uda nanti.....
plannya umah kitorang derang nak pakai baju princess derang masa bday aritu...so just beli baju baru utk umah bakal mak uda!
masuk parkson, alyssa ngan aira seperti biasa pilih sendiri dan kata:
mama, baju ni kitorang suka, tapi apa kata kita pergi kedai lain dulu tgk, kalau kedai lain punya baju ok, kita beli la, tapi kalau tak ok, baru kita dtg balik sini dan beli

amboi kooooooooooo.....layankan aje.....terus kaki derang menapak ke lovely lace ye wkakakakakkakakakaka
selamat gua kena pau kat lovely lace ye.....aduhaiiii anak2ku....jenuh mama nak jawab ngan papa ko ni nanti.
kuar lovely lace, pau baskin robbin plak.....sabar ajelah...seb bek dah abis exam, kira terapi stress la ye alyssa...stress sgt la ko baru darjah 1 kan.
lepas tu derang belasah lak main playground, sambil aku bersedap-sedapan layan foot reflexology.....best gilak!

selamat beraktiviti kat alamanda, kita ke tesco nilai plak, belanja barang dapur dan ntah apa2 lagi...ke nilai 3 cari few things tak cukup utk wat bunga telo plak...end up malam gak sampai umah, tapi sempat lagi layan bola ok!
tahniah utk pasukan kelantan, meriah gila stadium......perghhhhhh!

smalam, ari ahad, cam biasa alyssa taekwondo....dpt lak surat utk grading.....ko praktis kakak, kalau tak, camner nak pass grading kan, harap mama ko, pangggg ngan tajang dia tau la!
pas tu tetiba je adik aku dari tganu nak dtg, sebab nak amik adik ipar kat lcct......padahal aku ada plan dinner buffet ngan adik2 aku yang 2 org tu dan cousins aku kat crown plaza mutiara....
terus gua sound:
ko nak join dinner buffet cepat sket, kalau tak ko duk la umah ngan bibik hahahahhahahahhaha

tepat jam 3 ptg dia sampai......cepat ko ye!
siap2 kuar ke ampang park dulu, amik baju utk pakai time adik aku kawin......pas tu terus ke crown plaza mutiara hotel ye......
kami 4 beradik ye!


tak buang masa, tepat jam 7 petang, masuk terus ke buffet area.....perghhhhhh gua makan hot dog je ok, wajib la gua melantak tak ingat dunia....
wakakakakakkakakakkaka  layankan ajelah gambar2 ye.....
peringatan:  gambar adalah pada kadar asal boleh aje, sebab tak mo rosakkan mood tgh sedap makan!
dalam erti kata lain, dasar malas!







selepas hampir 2 jam sengah berbuffet....jom la kita balik.....
sempat lagi possing!

balik umah drop alyssa ngan aira, sebab tak leh lewat2 esok derang sekolah.....aku terus ke LCCT amik adik ipar adik aku tuh, pas tu terus ke bandar baru bangi sebab ada appointment ngan photographer masa bday bash hari tu, nak finalkan album...
penyudahnya sampai umah kul 2.30 pagi.....gila ngantuk oooiiiiiiiiiiiii
pagi ni punya la liat semua nak bangun, termasuk lah aku wkakakakkakakakakka
happy monday everyone....gua ada meeting ngan boss hari ni, oh confirm wa kena tibai pagi ni!
wa nak happy2 aje walau tau diri nak kena tibai!
yeeeeehawwwwwwwwwwwwwwwww




Comments

  1. bestnye weekend....kalu weekend sebest ini...nak kena tibai pown happy jew....berbaloi baloi....xyah stress....xsabar nk pulang beraya....khamis dh cutikkkkk.....

    ReplyDelete
  2. Wah..weekend yg penuh dgn xtvt. Walaupun balik lewat pagi..tp tetap jugak bgun awal tu. Pastu siap sempat menaip n3 panjang jela lagi..hehe...best baca. Ayat semua selamberrr..ngeh ngeh...happy monday to u to...hahaha..

    ReplyDelete
  3. pandai alyssa n aira pilih tempat beli baju.SELAMAT duit akak ya.

    ReplyDelete
  4. wahhh....2jam stgh b'buffet ye..hehe..

    ReplyDelete
  5. budak darjah 1 zaman sekarang pun stress kot? bahahaha..

    2.5 hours buffet tu sama dengan berapa ribu kalori masuk? ;P

    ReplyDelete
  6. whuaaa ni betul2 owsem!
    mknan tu usah ckplah lazat marveles kebabom *bunyi bunga api*

    ReplyDelete
  7. adehhh buffet... sedapnyaaaa tengah berdiet... tengok gambar2 akak sangat terliurrrrrrr

    ReplyDelete
  8. the malay male: ohsem dan memenatkan tapi amat berbaloi sebab dpt kumpul adik bradik ngan cousin2 yang best dan gempak!
    rietta: memang weekend yang best....wah khamis dah cuti, aku half day la!
    rosidah: aku memang seorang yang selamba, aku tak reti nak siyes2....hehehehehhehee
    aschil: selamat tak selamat la....seb bek ada rebate 40 hengget for purchase more than 160 hengget

    ReplyDelete
  9. zura@iwan: kalau masa mengizinkan,mau lama lagi tuh melepaknya
    daddy ziyyad: stress la kot, sebab mak bapak dok target anak2 score.....tapi sebenarnya aku yang stress sebab dok risau berlebihan camner result periksa dia....eh aku tetiba lupa apa itu kalori la wakakkakakakkaka
    liya hanif: syokkkkkkkkkkk bangat!

    ReplyDelete
  10. mamyharraz: tu baru 10% je gambar makanan aku upload, kalau aku upload lebey lagi, nangis korang nanti wakkakakakakka
    zila: apa ada pada diet kan....tapi org darah manis memang tak leh makan byk2, dia jamu mata je kekdahnya ye!

    ReplyDelete
  11. lalallalalallala ualalallalaallala tropikaaaa (nyanyi ikut lagu francesca peter ye!

    ReplyDelete

Post a Comment