yes!

dah bukak kat bandar baru bangi ye!
sila ke petronas seksyen 15 kalau mau makan.........dekat ngan NIOSH tu!
dibuka seawal 7.30 pagi sampai la 12 malam
hoyehhhhhh!

favourite aku roti honey oat, cheese and steak, extra cheese, lettuce with tomato, thousand island and chili sauce......perghhhhh kebabom dalam perut gua!
korang??????? korang suka yang mana????????

Comments

  1. Rietta ikut mood....kdg kdg blasah yg offer for the day....hehehe....

    ReplyDelete
  2. noraim: ko tak kenal bebetul atau ko memain....sebab hujung komen ko tu hihi musykil aku! lets google!

    ReplyDelete
  3. sedap gk subway...bwh opis je , bila2 masa leh terjah..hehe

    sy semua bleh masuk...hikss

    ReplyDelete
  4. wah zura, eksen ko ye, mentang2 bawah opis jek........jeles ok!

    ReplyDelete
  5. makan je kerjanya ye...

    elly, ko tak nak buang ke word verification ko nih? pelik2 je benda yang keluar. aku ni robot. mana reti kalau keluar pelik2 ni. hahaha...

    ReplyDelete
  6. mesti la makan wei....kang aku pengsan camner?????????
    wei ajar la aku weiiii tak reti camner nak buang word verification tuh....wkakakakakkaa nanti la aku menuntut ilmu ye!

    ReplyDelete

Post a Comment