holla!

ishhhh lambat lagi kan aku nih! tak pelah, lambat pun lambat la.....
happy deepavali utk semua yang beragama hindu, dan pada yang len tu mesti korang keriangan bagai nak rak kan smalam sebab cuti!
oh smalam memang awesome ko!
pepagi dihidangkan sarapan oleh jiran sebelah rumah aku....
hoh sarapan raya deepavali memang best, aku tak tau nama dia, tapi sedap jek aku bedal ye!

 tengahari lak, jemputan dari jiran india depan umah plak.....
kebabom....tosei, capati, mee hoon, dan tah apa2 lagi yang aku tau makan aje tapi tak tau nama! halalan toyyiban ye....
.alhamdulillah! petang lak...ada jemputan bday party.....
oh kesian perut aku......tak sempat nak abis proses, dah masuk bahan2baru utk diproses wkakakakakkakakakkakakakka balik umah menjelang maghrib..... lepas maghrib dengar loceng rumah berbunyi ding dong! yeeeehawwwwwwwwwwww jiran india belah atas antar muruku ko!
amacam raya korang?????

esok awal muharam kan....
semoga kedatangan tahun baru ini dpt menjadikan kita insan yang lebih baik dari tahun2 sebelumnya
amin ya rabbal alamin!

Comments

Post a Comment