jom layan eksperimen

kali ni aku nak ajak korang kenal biji getah lak

aku suka biji getah ni.....gosok2 kat lantai sedikit lama, pas tu ko tibai kat kulit kawan ko!
perghhhhhhhh!
kalau korang nak tau pe rasanya, cuba la buat!
wakakkakakakakkakakkaa



Comments

  1. haha sabar jelah..dr yg tak tau terus jd tau lepas nih.

    ReplyDelete
  2. hahahaha..nostlagia beb! nostlagia...gosok bijik getah kasik panas kow kow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeeee sampai skang aku masih wat lagi kalau jumpa biji getah, baru je buat beberapa minggu yang lalu wkakakakkakakaa

      Delete
  3. Dulu kecik2 selalu kutip biji getah ni... tp tak pernah buat macam tu sbb tak tau hihihi.

    ReplyDelete
  4. Itu mainan kita zmn kanak2 ribena... Hahah.. Org kg la katakan.. Bliss...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. org kg gini lah, abis sumber alam dia wat mainan

      Delete
  5. ko mesti ala2 lanun masa kecik kan? aku sopan je beb. wakaka...

    ReplyDelete
  6. Hehe.. Sama le kak.. Nur pun pernah buat dulu.. Abah Nur dulu penoreh getah.. Memang selalu kutip biji getah ni kat kebun.. Tak pun buat main lastik..

    ReplyDelete

Post a Comment