semput rasa hari nih....meja dah mcm tempat lambakan kertas, meeting sana sini....
aduhaiiiiii penat la mengira weiiiiiiiiii
tak sempat nak update WW 31/10/2012.....nanti aku free sket, aku kasi update ye!

tq atas doa2, aira ngan aryan dah discharge on 29/10/2012,
lama gak duk spital....4 hari 3 malam ye.....seronok tul aku sekeluarga check in, makan tanggung...berak cangkung ye!......ditaja sepenuhnya oleh syarikat insurans wkakakakakakakkakakakkaka

esok aku cuti, membzkan diri ngan kerja2 amal kat sekolah agama
ada karnival amal bagi mengutip dana bagi pembinaan gajah menyusur...sesekali kena gak join projek komuniti cam ni......akakkakakaka....gua AJK, wajib la gua kena turun padang!
venue:  Sekolah Rendah Agama Bandar Seri Putra
time:  7.30 pagi - 11.00 malam
kupon dijual pada harga RM25 utk satu buku kupon....leh dptkan di tapak karnival atau kat aku ye!
hari ni nak senyum je....
hehehehehhehehe sengih lebar2 suka hati, bangga sampai idung kembang kempis....
last week ustazah bagitau alyssa dpt periksa no. 1 kat sekolah agama.....
tadi cikgu sekolah kebangsaan lak call aku, bgtau alyssa dapat no. 1 kat sekolah kebangsaan.....
cukup untuk buat aku kembang kempis idong hari ni....bergenang air mata...tanda bangga dan terharu ngan apa yang dia capai!
so next week aku bz pi sekolah menghadiri majlis kecemerlangan pelajar plak.......
tahniah alyssa, mama bangga sangat!
tak sesia mama rotan alyssa, beli buku byk2 utk alyssa dan adik2, stay up sama2 baca buku, wat revision....dan tak sesia mama papa kerja kuat untuk alyssa dan adik2 hidup selesa dan bahagia........
semoga terus cemerlang....
study and stay smart!
luv u so much alyssa....semoga terus berjaya, jadi contoh kat aira ngan aryan ye!


Comments

  1. Tahniah elly...hasil didikan elly juga....mmg ibu mithali la....tahniah yea...moga anak dara sentiasa berjaya dan mnjadi anak solehah mama....

    ReplyDelete
  2. Bertuah nyer...semoga terus cemerlang Alysya..

    ReplyDelete
  3. Alhamdullilah both kids recovered well..mkn tanggong berak cangkong yer...: )
    Congrats to alyssa! Tak sia sia garang mcm singa..bahaha..

    Pembinaan gajah menyusur tu apa? Jln gajah kaa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gajah menyusur tu adalah laluan berbumbung ye....dari gate depan sekolah sampai la ke kelas, jadi murid2 tak kena ujan dan panas dtg sekolah!

      Delete
  4. tahniah alyssa...
    dgn didikan rotan tu la yg mendidik mereka sbnrnya..mcm zaman kite dulu2..
    semoga menjadi anak yg tak lupa pd ibu bapa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq auntie salmiza, memang itu sebenarnya .... tapi mak pak zaman skang, anak kena cuit dah terus lepak balai

      Delete
  5. tahniah alyssa...

    alhamdulillah anak2 dh sembuh yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq zura@Iwan! alhamdulillah kembali pulih!

      Delete
  6. Hai mesti sejuk jer perut masa ngandungkan alyssa ni dulu ek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. suhu masa ngandungkan dia bercampur2 rasanya hehehehehhehehehe

      Delete
  7. ko dera anak-anak ko ye elly? adehhh... dah lama aku tak datang sini. ada banyak hal jadi la.

    ReplyDelete

Post a Comment