waktu lunch kul 1
menghampiri kul 1 aku pun kuar, lapar la weiiii
dah la tak breakfast pagi tadi!

ko tgk awan tuh......
tanda2 hujan yang maha lebat akan turun!

tapi tetap tak menghalang pemanduan aku ke kedai mamak menikmati nasi bersama ayam goreng dan telo sotong dan dibanjiri kuah kari ye!
alhamdulillah dah kenyang....masuk opis update kat blog!
xoxo
publish!
(ikut skrip istanbul aku dtg) ala2 lisa surihani gitu!
wakkakakakakkakakakkakaka

Comments

  1. hana pengemar nasi kandar. tapi kena kurangkan. kolestrol.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehhehe sesekali layan, kalau selalu muak gak!

      Delete
  2. wahh menu bikin hati tergugat okeh ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamy, sila dptkan di kedai mamak ye sementara stok masih ada!

      Delete
  3. biar ujan melanda...mamak tetap dilawati yer...

    ReplyDelete
  4. ngantuk tak lepas makan nasik mamak kuah banjir macam ni? bahahaha..dah la hujan, tidoooo pun best

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh mana ngantuk, aku pekerja cemerlang la wei wakakkakakakkaa

      Delete
  5. memang banji dengan kari.

    kari kari.. akak ni klau makan kari kejap lagi mesti pedih ulu hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau gitu akak tgk je saya makan kari ye

      Delete
  6. U ni kan, dahling.. Buat ai nak gi tgk Istanbul Aku Dtg tu dan2 ni gaks.. Heheh. Dah la ai ni daa lama verangan2 nak pi Istanbul...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila dptkan tiket sementara stok masih ada
      xoxo
      publish!

      Delete
  7. aisehmen gambar akak neh buat orang lapo lerrrr. dah lama sangat tak makan nasi mamak banjir gituuu uwaaaa

    ReplyDelete
  8. demi makanan ku redah apa saja. muahaha..

    ReplyDelete

Post a Comment