WW - 28/11/2012


Comments

  1. kawin tu seronok kannnnnnn..

    eh, dah boleh tepek gambar..seronok la tu..bahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawin memang la seronok, ni akak dia yang dok preparekan ni lagi la seronok, sampai sakit pinggang ok!
      ahah la, tah pe aku godek2, tetiba dah ok wakkakakakakakkaka lantak!
      dasar buta IT, cam ni la!

      Delete
  2. yeayyy!!!
    dah takde WV...

    kalau ada lagi, mmg nak boikot sebulan!

    bahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm siot, nak boikot sebulan, agak2 la weiiiii pangggggg!
      wakakkakakakakkaka

      Delete
  3. woitttt..dikato nyo den ni "BUTA SAYUR"...

    tak patut..tak patut..

    bukan buta sayur la..

    Rabun sayur aja.

    ~bahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakkakakak abis takkan buta buah plak wakkakakakakaka

      Delete
  4. kerja ko la kan semua ni elly?! lama dah aku tak datang sini. macam berbulan2. bz la... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa lagi beb, dah aku kakak sulong, ko bz ek, lama tul tak ziarah aku kan! nanti free2 ziarah la, apa ada hal kan!

      Delete

Post a Comment