"Cintai isterimu …apabila dia merasa kopi atau teh anda. Dia hanya mahu memastikan rasanya sedap untukmu."
"Cintai isterimu…apabila dia 'memaksa' anda untuk bersolat. Dia hanya ingin masuk syurga bersamamu."
"Cintai isterimu…apabila dia menyuruh anda bermain dengan anak-anak. Kerana dia tidak melahirkan anak itu dengan sendirinya tanpa dirimu."
"Cintai isterimu…apabila dia masak tidak sesedap ibumu. Kerana dia masih mencuba menjadi yang terbaik untukmu."
"Cintai isterimu...apabila dia merasa cemburu. Kerana dia memilihmu daripada berjuta lelaki di luar sana."

Comments

  1. best ni ayat ni.. boleh copy.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. indah bait2 ayat nih..
    boleh amik nak c.c kt suami
    ;)

    ReplyDelete
  3. yeahhhhh! den mmg cintan dgn bini den..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu dah pasti, kalau tak mau aku panggg aje ko nih

      Delete
  4. Madah yg simple tp penuh makna (^_^)

    ReplyDelete
  5. sangat setuju....dear encek suami...cintailah isteri anda...seperti mana dia mencitai anda....

    ReplyDelete
  6. okay... dia tak pernah banding aku dgn mak dia masak. dia kata nak mak masak baik jgn kawin. hehehe... bab rasa minuman tu, aku bukan buat utk pastikan sedap ke tak tp untuk pastikan kesuaman air tu btl dan kurang manis. (*_*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala ko rasa air tu sebab ko nak pau kan wakkakakakakakakkakakakaka

      Delete

Post a Comment