membebel membebel

salam jumaat semua....tetiba aje dah jumaat....rasa pendek sangat minggu nih kan!
mana taknya, isnin kerja, selasa public holiday, rabu kije, smalam aku MC...hari ni kije, esok lusa weekend suda!
tetiba aku migrain teruk rabu malam tu masa tgh ajar alyssa english.....
aku tido...bgn tido, rasa sakit kepala ya amat ..... dah  la pagi tu kena anto aira gi sekolah.....
nak tak nak aku telan la ponston.....
dasar budak degil, dah tau, jgn telan ponston kalau lom makan lagi.....
penyudahnya.....lepas anto aira gi school, sampai je umah aku muntah2
ada  hati lagi nak pi kije.......jalan ke kereta pun tak betul terhuyung hayang, akhirnya aku call assistant aku, aku kata aku MC ajelah!
terus aku terbongkang sampai kul 2 ptg, barulah lega sket!

dpt sms dari chairman:  are you conceiving?????
buat wa gelak ajelah.....mcm2 la ko chairman, jgn la wat andaian yang wat gelabah beruk nih!
mula la wa gelabah nih!
period pun dah delay hukhukhuk

pagi ni, aku bangun nak pi kije, kepala masih ting tong, tapi better than yesterday....yg paling wat aku cuak, pehal aku rasa loya2 nak muntah ni???????
tambah gelabah lak wa rasa........ekekekkekekekekekeke

dah2 patutnya wa rasa gelabah sebab kerja wa byk tak siap, dateline utk bulan ni sangat banyak!
bleh ting tong wa cam ni!

Comments

  1. Kakcik pun sakit kepala pagi ini. Telan activfast pun tak berkesan. :(

    ReplyDelete
  2. ekekeke....lawak yang bleh buat org cuak...moga elly cepat sembuh...dateline tolak tepi...bajet bonus buat dlu...ekekeke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. budgetttt budgetttttt migraine kepala dibuatnya

      Delete
  3. megren ni kena makan caffox/cafergot..
    pastu kot alah dgn ponstan, ambik non-NSAIDS punya painkiller mcm Arcoxia or Mobic..

    Semalam pun den MC..kelmarin pun MC..
    Den kena measles..
    huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu dia bila doctor berkata2...tq beb! aku tak allergic ngan ponston, cuma aku makan ponston tu sebelum makan, jadi amik la padahnya! dr dah nasihat, tak mo dengar memang padan muka aku.
      eh ko kena measles???????
      speedy recovery ye!

      Delete
  4. bila bnyk keje memang pusing kepala kan? errr...tanda2 nak tambah ahli family ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhhhhhh sis.....gelabah ni tau.....OMG!

      Delete
  5. Wahhhh elly tak nyempat tggu thn baru yer hahaha... Takpe kang kita saing sama2 ek. Blh roger2 shpping brg baby kang kekeke... Tahniah in advance!!

    ReplyDelete
  6. check elly check... semangat nih. hahaha...

    ReplyDelete
  7. Hehehe.... mungkinkah?? Ok lah tu kan... :D

    ReplyDelete

Post a Comment