WW - 19/12/2012



Comments

  1. Huiii... tak boleh tahan kakak tengok. Itu yg berita hari ini AES nak dihentikan operasinya - habis yg dah kena saman boleh tak ditarik balik samannya? Atau yg dah bayar boleh claim balik tak agak-agak.

    ReplyDelete
  2. Orang bawa kereta perlahan di kawasan yang ada kamera dan 'membesit' semula bila melepasinya... Berkesankah? :(

    ReplyDelete
  3. BJD1679 ni kaki rempit ke? wakakakakaka..

    Bertabah la bayar saman....den pun nak check ni...MyEg ka?

    ReplyDelete
  4. ada 2 saman gak kna setel..1 husband bawa keta akak satu lagi anak laki yg bwa.

    ReplyDelete
  5. kena saman tu. hahaha... aku pernah kena sekali je. tapi saman ekor je pun. berlumba ke der?

    ReplyDelete

Post a Comment