cite cempedak

bawak balik cempedak dari kampung
besoooo ko cempedak nih
meh kita kerjakan cempedak nih!
kita belah 2 buah cempedak ni.....sampai jadi cam ni
tarik empulur dia....dan sila kumpulkan cempedak dalam besen
beso2 ko buah cempedak dia

kita bancuh tepung utk goreng buah cempedak tuh
aku makan gak buah cempedak mentah nih, tapi aku lebih suka kalau digoreng!
bau menusuk hidung weiiii 
assistant aku tukang bancuh tepung...sapa lagi kalau bukan aryan 
hahahhahahahahha
tgh goreng dalam kuali, bau semerbak satu umah 
dpt la dlm 43 ketul, byk ko, puas makan, dpt gak sedekah kat jiran2 tetangga sorang sket hehehehehhehe
(sebenarnya pulangkan pinggan jiran, lama sangat tak pulang)
ehehehhehee kikikikiki

Comments

  1. Dapnyaaaaaa.......
    Kita nak gi beli lah esok....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap, manis cam madu tau! hujan2 ni sedap la goreng wat makan ngan air kopi perghhhhhhhhhh!

      Delete
  2. sedap nyoooo...mmg feveret den cempedak goreng ni...tapi bapak punya mahal kalau beli cempedak goreng kat kedai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha ko tgk ajelah ye...wat2 cuci mata, ni bapak den yang belikan utk den bawak balik KL

      Delete
    2. wei goreng sendiri la baru puas!

      Delete
  3. semalam dan hari sebelum tu akak pun greng cempedak....anak2 yg 4 org ada kt rumah ni pulun sakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap kan kak, puas dpt goreng kat umah, kak kedai mahal ya amat kalau yang dah goreng!

      Delete
  4. Haaa.... Bagus nih utk yg semput.. Hehehe.

    ReplyDelete
  5. vavava so mabeles!
    ni kalau dpt kt sy mau sepinggan haku telan kuakaka..
    dapnya elly untung jiran yg dapat taww..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elly pun bedal x ingat, sbb sedap sgt!

      Delete

Post a Comment