Grand Lexis, PD - Cite 2

okay lupakan cite yang tak best berlaku,
semua tu asam garam hidup, cuma macam mana kita nak handle.....

bersambung dari entry Grand Lexis, PD - Cite 1

aryan tido kan selepas penat berkubang dalam kolam.....hahahaha bleh la curi time sket ngan pakwe berdua2an
alyssa ngan aira dok berkubang lagi.....bibik pun sama naik berkubang!

aku ngan pakwe pergi ke The Sompoton Spa....saja nak massage....and both of us choose malay traditional massage kali ni!

ruang menunggu
ni bilik yang boleh muat 2 org
tukar kasut dulu ye!
ada bath tub juga kalau amik package mandi manda bagai
tempat make up bagai, see kat cermin tu, tu tandas ngan shower room
lupakan semua benda, tukar baju dulu
pastu rendam kaki ye....buruknya kakiku itu....owhhhhh mula terbayang manicure & pedicure (sedikit ngada di situ)
lepas sejam, sesi massage berakhir, sila minum teh halia tuh
sorry la, aku memang tak minum, sebab aku rasa lidah ni lidas sangat (korang tau ke lidas tu apa?)
pas tu biasalah, rate la derang cam biasa....disebabkan servis ok, aku rasa derang deserve utk dpt good!
lepas abis massage terus balik bilik....hahahhahaha time tu aryan dah bangun....apa lagi mandi lagi wkakakakakakkakakakakak best betul idop!
malam tu, kitorang turun ke games room.....bleh la games room dia, ada la few games, tapi anak2 aku boring la plak katanya!
they need to put more games to attract more people to come over.....asal bleh aje tak bleh ar kan!
dah bosan, jom ke karaoke room
anak2 aku ngan papa dia memang suka karaoke
aku??????????????? okay je...aku layan je!
suara tak sedap????? apa ada hal! 
kalau suara aku sedap, mau tak leh cari makan siti nurhaliza tuh!
aryan tengah melawat kawasan
anak dara 2 org ni memang kaki nyanyi.....

selection lagi ntah apa2....ko tgk la list nih!
byk yang aku tak kenal ye!
anak2 aku suka nyanyi lagu2 dari band2 indonesia hahahahahahhahahaha


puas melalak 2 jam, kitorang balik bilik dan tido...anak2 semua terus pengsan hahahahahahhahahahha
will up one more entry untuk grand lexis PD ni skali ngan review dari mata aku yang agak rabun nih!

Comments

  1. enjoy gila kan? bkn selalu pun bwk anak2 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali bleh la layan gini, kalau selalu tak dapat la

      Delete
  2. den teraso nak bermanicure pedicure la...wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh silakan, pilih je yang mana satu spa ko nak layan wakkakakakakakkakaka aku pun leh buatkan gak utk ko, tapi pakej aku kejam sket la, takut ko terjerit2 cam polong lak nanti wakkakakakakkaka

      Delete
  3. vavava ni mmg percutian ekslusif siap ber spa!
    sure hilang stress..seronoknya..dahlah bilik super duper gorjes dpt pula manja2kan diri kena urut fuhh terbaikkkk sgt!

    kemain comey ank awk pegang mic ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hilang stress dan mmg seronok sesekali dpt camni! Dpt lak urut2 mmg jd lg best!

      Delete

Post a Comment