kurang kije betul

tadi gi lunch kat warta bandar baru bangi
sedapnya cheese nan kat mamak tuh....layan lak ngan kuah kari, ngan teh ais....perghhhh kenyang perut aku!
alhamdulillah

rugi ar gi warta setakat makan kan
kita kembangkan bakat kita ngan mengukur keluasan warta tuh
memang luas korang warta tu, bertingkat2 ok!

masuk giant nak beli coklat cadbury yang dlm botol tuh!
dasar kaki coklat gini la gamaknya
ternampak sesuatu yang comel di mata ku yang rabun jauh ini!
cantik kan!


assistant aku kata gini:
"akak ada 3 kaler tau...hari tu saya gi tesco saya tgk ada kaler merah ngan biru"

korang ingat apa aku akan buat?
a)  buat bodo atau
b)  nangis sambil hentak2 kaki atau
c)  gi cari ngan serta merta atau
d)  order online atau
e)  cari sampai ke lubang cacing

wakkakakakakkaka yang aku tau aku nak!

Comments

  1. Nai taw... Akhirnya ke lubang taik? Hehehe. Jgn maraaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaa. Jgn la sedih,, betul apa? Dah makan menda tu, kesudahannya apa? Haaa....kan?

      Delete
    2. sungguh kedepan pemikiranmu nai...tak kusangka nai! kejamban la kan nai wkakakakakkaa

      Delete
    3. Haaaa.... kaaaan? Mmg la ke situ penyudahnya.. Hahahahha.

      Delete
  2. dah berapa byk collection tin cekelat ada ni? bahahaha

    ReplyDelete
  3. hihi, mmg style la dapat collect sume nnt =D

    ReplyDelete

Post a Comment