banjir aku datang

hujan muncul ngan kerap balik....cuaca sungguh tak menentu kan!

masa in the middle of our house construction kat kampung
hujan turun dan turun dan turun
sampai banjir
sebab tu masa wat rumah, 200 lori tanah utk tambak saja!





tapak tanah je tak de air, keliling abis banjir hehehehehehhehehe

Comments

  1. Replies
    1. tanah bila kita dah ratakan dia akan padat, so tak la byk mana sebenarnya tau

      Delete
  2. mcm rumah akak, keliling rumah penuh air waktu banjir..

    ReplyDelete
  3. Skrang byk tempat banjir ni...banjir kilat lak tu...xleh ujan lebat....tu ar aku dok congak2 200 tuuuu...mau tgi jadinye tapakkan...

    ReplyDelete
  4. 200? gila banayk. tapi mmg cuaca tak menentu. kalau panas tu panas sgt. kalau hujan sampai 2-3 hari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul beb cuaca x menentu skang ni. Susah nk jangka

      Delete

Post a Comment