jom kid'z paradise

ni cite last week ok!
sempat lagi kalau korang nak pi esok bawak anak2 ye

lama dah nampak tempat ni kat mines shopping fair, seri kembangan
tapi tgk entrance fee sedikit mahal, so tangguhkan dulu!
tetiba nampak ada promo kat groupon....wajibla gua beli kan.....
not bad, boleh la kalau setakat nak bawak anak2 men kan
meh layan gambar

area ni penuh bola plastik ni, heaven rasanya utk budak2....kat sini bleh la, korang buat kat umah cam ni, mau meroyan mama....
amik, cam2 gaya anak2 aku....bola sepenuh penuh bola ok!


slideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
meh tengok apa lagi ada dlm nih












ni plak, area ala2 kat pasir tepi pantai
gasak anak aku men.....bukan setakat anak, aku pun join 2 kaki wakkakakakka
wajiblah gua jakun, masa gua kanak2 semua ni tak de ye





bkn la pasir real, dia cam bijik kacang hijau tu
so this is the actual rate
weekdays RM35 /kid, weekend RM38/kid
kalau korang beli package murah la sket kan
tapi sebagai mama yang bijak, nampak ke kat groupon jual murah, terus la grab....grab lebih sket la kan
apa taknya RM10/kid
aku beli utk 9 entry, so setiap anak2 aku akan dpt masuk 3 kali kat tempat nih....men la korang sampai muntah!


personal review dari aku:
  1. not bad la setakat nak bawak anak2, cumanya kalau time peak, sedikit sesak la
  2. aku tak berani nak tinggal anak2 kat sini tanpa pengawasan, sebab sistem keselamatan dia tak la ketat mana, kalau bebudak jenis men kuar aje, memang confirm anak leh ilang, so anak aku gasak men 4 jam, 4 jam la aku dok tunggu derang
  3. kalau nak pi, sila pastikan anak2 dan mak pak skali pakai stokin, so jimat la duit korang dari kena beli stokin dorang yang mahal nak matik tuh
  4. makanan dan minuman luar tidak dibenarkan sama skali, so pepandai la korang nak guna taktik camner utk songlap...so far tak de pun derang check beg....mahal ko air dia jual, aku beli milo kotak 3, RM10.50...amacam ada yang terkujat tak?????? wakakkakakakakka dia jual milo kotak, ribena kotak, air twister, so korang leh songlap semua ni dengan jayanya hahahahahahhahahahha
  5. adegan pergaduhan adalah biasa, anak aku sendiri dok selamba bedal anak orang sebab berebut....so sila pastikan anak2 kita tak bedal anak org ikut suka terutamanya anak aku wkakakakkakakakakkakak
  6. kebersihan????? setakat aku pi okay aje....tapi memang akan ada masalah bersepahnya biji2 yang dari area ala2 pasir tuh.....come on la management, pakai la something yang sesuai utk korang bersihkan benda alah tuh, vacum?????????? bising ok! penyapu???????? cam tak best jek, sebab time aku duduk tunggu anak, selamba je korang sapu kan, kena kaki aku ok....kan tak baik tuh korang buat kat customer cam tu!
so pada sapa2 yang nak cuba pi, selamat mencuba!
enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


Comments

  1. Seronoknya bebudak dapat lepas geram main kat tempat camtuh. Tak ingat nak balik la tu. Biasa tempat camni memang makanan luar depa tak bagi masuk.

    Kami selalu pegi dalam Jusco jer. Mainan pun basic jer. Mujur anak dah besar-besar tak berapa sangat nak benda camni.

    Ehhh...
    Salam, baru jumpa nak berziarah masuk blog Elly.

    ReplyDelete
  2. Drop & Shop? Mcm pnh tgk je frasa tu kat Great Eastern Mall.. Cekik darah nye rega air kotak! Anyways, great info & honest review.. Thanx, babe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq nai! Apa pun anak ttp tjwb kita! Safety first!

      Delete
  3. Aku rasa betul la.. Kidz Paradise ni ada kat GE Mall..

    ReplyDelete
  4. Ok anak2 akak dah remaja sgt sesuai lepak kt sini kan hehehe

    kak ida

    ReplyDelete
  5. tak apa la kena sapu janji anak2 happy.

    ReplyDelete

Post a Comment