Jawapan TEKA TEKI TEKUK 2

meh kita tgk jawapan yang betul untuk TEKA TEKI TEKUK 2

soalan 1:  cuba teka mana satu mak aku?
jawapan:  mak aku, NOMBOR 2 DARI KANAN 
yang paling kecik dan cute itu ye.....mestilah sama cam aku, sedikit rabun kikikikikiki
bezanya mak aku rabun sebab usia, aku rabun sebab dok baca costing report hari2 ye!
yang belah kanan skali tu, cousin aku, single and available, dan nombor 2 dari kiri tu, ialah mak cousin aku!
so, ada yg bagi jawapan yang betul?  
ada kan!

soalan 2:  cuba teka apakah ini
aku rasa tak de sapa pun bagi jawapan yang betul untuk soklan ni kakakkakakakakkakaka
ini sebenarnya ialah.......
tu dia ..... FRIED LONGAN
mak mertua beli masa dia pi vietnam....sedap gak wei .... cam ala2 kismis rasanya

soalan 3:  tengok betul2, buah apakah ini?
mak aku bgtau ini BUAH KHULDI.....so aku masih terima kalau sesapa bagi jawapan BUAH ZURIAT
so sapa jawab betul??????????????????
ada kan kan kan
nak tau lebih lanjut pasal buah khuldi/buah zuriat ni, borang bleh baca kat SINI  as rujukan atau korang bleh google sendiri....kalau korang google ada mcm2 info korang leh dpt pasal buah ni

soalan 4:  bukak mata beso sket, buah apakah ini?
inilah BUAH MELAKA/BUAH BIDARA
aku amik pic ni masa pi melaka recently masa pi  bandar hilir
alah, pokok melaka tuh, yang sempena nama negeri melaka!
ada yang jawab betul kan kan kan
ni gambar pokok melaka ye
macam2 yang kita bleh buat ngan buah, daun dan bahagian lain pokok ni
korang leh google ye kalau nak tau kikikikikikiki

soalan 5:  cer teka apakah yang sedang di buat oleh aryan?
hahahahhaha 
aryan tengah membuang air besar
pada umur 2 tahun lebih, inilah cara aryan buang air besar
dia akan buat serata rumah ni as dia punya jamban
dia akan jln from one area to one area time dia wat projek
jenuh ajar dia ke tandas tak berjaya2, mau mengamuk dia kalau suh pi tandas
semua anak2 aku membuang dengan cara begini, balik langsir, tepi sofa, bawah tangga etc
dan ketika aku menaip entry ni, aryan tengah nak membuang sambil catwalk sana sini
dan dah 2 jam tak kuar2 lagi hasil buangan
aku nak sapu minyak dia jerit, aku nak ajak pi tandas dia jerit
tak de pilihan len, melainkan biarkan aje sampai dia berjaya kuarkan hasil buangan
harap2 aku tak tertido la kan!
alahai aryan! 
so.......sapa yang dpt jawab at least 3 soklan ngan betul????????????????????

nanti aku update sapakah pemenang yang bertuah itu!
dan aku akan sesuaikan hadiah dengan diri pemenang itu sendiri
bukan pe, kang tetiba aku ltk hadiah tu kain sari, yang menang tu lelaki, apa dia nak buat ngan kain sari tu kan wkakakakakkakakakkakakakakakkakakakakkakaka
pastu katakan aku nak bagi hadiah voucher makanan kat restaurant area KL, tetiba pemenang tu duk sabah sarawak.....camner kan!
wakkakakakakkakakakakakkakakakka

Comments

  1. Fuh...mmg teror la rietta teka....byk yg xbetul dr betul....ekekeke...eeehhhh....xtaw plak ada fried longan.....so mesti dh xjuicy, rangup lah erk....

    ReplyDelete
  2. Bagi den voucher makan hotel2 sekitar Shah Alam ya.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah la jwb x betul, request bagai lk ye kikikikiki

      Delete
  3. Ni teka-teki back to back ke? Marathon.. ^_^ aku tau jwp yg mana satu bonda, buah khuldi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg last sekali aku ingat aryan tgh men nyorok2.. Ngeee..

      Delete
    2. Kikhkihkih kena jwb at least 3 betul kikiki

      Delete
  4. Halah!!!! Aku dpt C laaa kalo gituuu hahahhh

    Ape pun tahniah pada peneka yg bakal ko umum kan nanti...berbunga2 hati dieorg tgu adiah tuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkihkih seb bek lom fail tau kakakakkakakaka

      Delete
  5. byk2 jwpan aku cuma betul bab aryan tu jerk... kihkihkih sebab pesen tu sama mcm ank aku :P

    ReplyDelete

Post a Comment