Susulan Sana Sini

cite byk, tapi aku bz...apa nak buat, ikut kadar larat la ye

so nak wat sedikit follow up kat entry2 yang tergantung sebelum ni
as usual basi tak basi dulik apa aku kan!

mula ngan cite pasal WW 27/03/2013 kan
cam biasa la, kalau dah nama tempat tu kat Indonesia, bukanlah utk libur ye bapak2 dan ibu2
ini semua related to work
bukan aku yang pi, tapi pakwe yang pi, aku cam biasa la, jadi supir terhormat ye!
kali ni pakwe pi sampai la 10 april, perjalanan yang agak jauh kali ni
abiskan urusan kat jakarta, pastu meneruskan perjalanan ke tarakan, Provinsi Kalimantan Utara, Indonesia

mission kali ni adalah melihat sumur2 tua lagi....kakakakkakakakka.....apa lagi kan.....dah tu kije dia!
aku dijangka akan menyusul sebulan lepas ni, bila staff baru mula melapor diri, kali ni aku request mau ke surabaya dan jakarta sekali gus utk buat audit 
audit la sangat!

pastu nak ucap tq kat semua yang tak putus2 doakan kesihatan pakwe...alhamdulillah semua prosedur berjalan ngan lancar.....tapi skang anak2 lak on and off demam....harap2 derang pun leh sihat seperti selalu

cite yang ni plak ye
ni bday present utk pakwe sebenarnya which aku pun tumpang sekaki wakkakakakak tapi yang ni aku akan buat special entry ye dan korang bakal tgk gambar sampai bleh muntah pink

cite pasal ni plak

acara wajib pi setiap tahun....meeting PIBG...bukan utk merebut sebarang jawatan, tapi utk mengetahui perkembangan sekolah dan anak2 ye.....
aku jadi AJK PIBG kat sekolah agama je, so skang aku tgh bz bantu sekolah utk kumpul dana bina surau kat sekolah....ada sapa2 yang nak wat amal jariah?  

pasal ni plak
aktiviti setiap ahad jam 7.45 pagi - 9.45 pagi utk alyssa
skang dia dah pakai tali pinggang kuning 2
aku anto dan tunggu sampai dia abis
tapi skang lps aku anto alyssa, aku park keta kat sekolah, aku pi jalan2 ala itik or jogging keliling taman utk sejam dan patah balik ke sekolah tunggu alyssa abis taekwando dia
kdg2 aku balik umah sat amik aira ngan aryan dtg tgk alyssa belajar
skang baru aku tau nape aryan suka blasah kakak dia....rupanya dia praktikkan apa yang dia lihat

last but not least WW 27/02/2013
apa ada dlm ni????
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
inilah dia
aku suka collect benda alah ni
beli dari member
sebab member kepada member salah beli, dia terbeli 2 set
so aku dpt dengan harga RM150 kalau tak silap utk 5 ketul benda alah ni
tapi semua benda ni aku simpan elok2 dlm kotak
tak leh display lagi
sebab aryan ni sedikit lasak
kang berkecai semuanya hehehehehehhehehe
tunggu umah den mula dibina tahun 2014 ye
insya Allah bila siap, kami akan berpindah ke situ, rumah yang lebih  luas, baru lah aku leh display semua benda2 kesayangan aku ni .... letak elok2 dalam almari
umah skang?????
nanti la buat special entry pasal ni ye

seeeeeeeeeeeeeeeeee brapa byk special entry aku nak buat?
terbukti punyalah byk cite basi kan wakkakakakakkaka
ada korang sakit perut lepas baca cite basi aku?
tak de kan!
peace!!!!!!!



Comments

  1. hehe...baca entri elly bleh release tension tau! pandai jer..cantik koleksi gelas tu elly..

    ReplyDelete
  2. sama arr elly...aku pun busy semacam lately. padahal tgh cuti sekolah ni. mcm dah terbiar jer blog hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. TA mmg bz. Pastu lyn cuti2 msia lg kikiki

      Delete
  3. Wah...byknye cite....

    ok, sedang menunghu entry tobang tu....xde munta pink...nk tgk semua picta yg elly upload...

    sebulan lgik elly plak p indon? Errr nk ikut...ekekeke....rietta bleh tolong key in data audit elly tu....wakakaka....

    ooo aryan bajar dr blik pntu erk...so kakak dia jd bhanujikaji....

    chanteknye gelas.....suka tgk....rietta pown xbrani nk display brg brg fragile, tkut pecah....

    mesy PIBG mmg pnting utk thu perkembangan anak dan skulah, tpi ramai ibu bapa, xambil pusing dan xhadir...

    ReplyDelete
    Replies
    1. gini la rietta gaya org bz...abis dia pulun semua dlm satu entry kihkihkih
      rietta nak ikut????????????? jommmmmm!
      u are most welcome!
      aryan ni apa dia nampak dia akan praktikkan, aku pun kena tajang
      tunggu aryan besar, baru la display kan@
      itulah ...ramai parents tak amik pusing nak hadir mesyuarat PIBG pas tu nak komplen sana sini, rasa nak sekel2 je

      Delete

Post a Comment