teka teki tekuk 2

SILA SCROLL BAWAH UTK NEW ENTRY

tiba2 rasa nak buat teka teki tekuk 2 plak
anda mau?????????????????

kalau mau, senang aje caranya:
ada 5 gambar kat bawah ni, sapa jawab 3 soklan dengan tepat dikira sebagai pemenang
3 pemenang pertama yang menjawab dengan tepat, layak mendapat hadiah dari aku!
hadiah cam biasa, aku tak akan declare awal2, dah sampai ke pemenang baru aku akan declare ye!
amacam?
ada brani?

soalan 1:  cuba teka mana satu mak aku?

soalan 2:  cuba teka, apakah ini?

soalan 3:  tengok betul2, buah apakah ini?

soalan ke 4:  bukak mata beso sket, buah apakah ini?

soalan ke 5:  cuba teka apakah yang sedang dibuat oleh aryan?

senang aje kan!
apa lagi, jom la sama2 meneka, 3 peserta awal yang menjawab dengan tepat, dikira pemenang!
penyertaan dibuka sampai la sukati aku nak declare TUTUP!
kakakkakakakkakakakkakakaaka

Comments

  1. salam..nak try..heheee... no. 1: mak kamu yg pakai baju pink no. 2: buah kismis dari Mrkah no. 3: buah zuriat, no. 4 xtahu...no. 5: anak kamu tu tengah merajuk..ngeee

    ReplyDelete
  2. hmmm....meh nak teka...jangan gelak sudah lah yea...

    1. no dua dr kanan...errr asal bukan yg sebelah elly erk....ntah, sbab speky cam elly kot...xpe la, rietta teka jerr...

    2. macam kismis....tpi besar...xpe la....rietta teka kismis la...

    3. errr....nie bru pestime tgk....buah kana basah kot....biasa tgk buah kana kering jerr...

    4. nie klu xsilap...kitorg panggil buah bidara...kecik kecik dulu panggil epal malaysia....duan dia wat mandi jenazah ke org bersalin ntah...dah lupa...

    5. si aryan comei ngah sentap lew tu....majuk men nyorok nyorok...ekekeke....sweeet....

    ok dah...itu jer yang mampu rietta teka....

    ReplyDelete
  3. aku jwb sebab aku pun tak tahu nak jwb apa. hahaha... yg kecik molek tu mak ko. yg paling rendah. kismis kot. aryan mst tgh 'membuang' tu. hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. beb, 2 betul la....kalau ko jawab bebetul, sure ko leh menang tau!
      sorry, try another teka teki tekuk version if any

      Delete
  4. 1- makcik yg paling kecik

    2- Buah tin

    3- Buah zuriat

    4- Buah kelapa mini

    5- aryan lari takut ekau tgh marah macam singa!

    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm siot je jawapan no 5 tuh kakakakkakaka
      sorry la wei, 2 je betul jawapan ko

      Delete
  5. nak try jawab ;

    1.mak yg pakai baju kaler cekelat.
    2.kismis
    3. tak tau jawapan :P
    4.sukun
    5.merajuk dgn kakaks2 nya.

    fuhhh semoga berhasil hehe

    ReplyDelete
  6. nk try jawab

    1. mak no.2 dari kiri
    2. buah kismis (dapat dari org baru balik umrah kan)
    3. Buah binjai
    4. Buah kelapa kecik
    5. tengah tgk tv..sambil termenung

    ReplyDelete
  7. psss.....nie bayor hutang bulan lepas....ekekeke...

    http://hati-dan-bicaranya.blogspot.com/2013/03/paying-my-debt.html

    ReplyDelete
  8. Hehehe...xde pape larr elly...mmg nk jwp pown...cuma amek masa sket...hehehe....thanks for the tag....

    ReplyDelete
  9. 1. no 3 dr kiri
    2.buah tin
    3.buah zuriat
    4.buah bidara
    5.aryan merajuk tu.

    ReplyDelete
  10. Mak ko yg pakai baju cekelat
    Tu buah kismis kot
    Ermmm macam binjai tp ntah le aku x tau
    Buah limau kecut hahahah
    Aryan tgh berak x pun merajuk

    ReplyDelete
  11. nak cuba gak :D
    1) tudung pink
    2) buah tin
    3) buah binjai
    4) tgk gaya mcm berak... hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment