cerita tentang aryan

meh layankan cite pasal satu2nya anak bujang aku nih

ni masa dia ikut aku pi opis.....abis dia berangan jadi aku!
abis meja aku dia conquer!
ko mmg ada bakat ganti mama ko jadi akauntan la aryan!

start panjat dah!
usik barang mama ye!
bosan dah....tah apa onar dia nak buat lak pas ni
pastu si bujang ni suka betul korek idong
selamba je dia wat kerja dia....lagi aku tegur, lagi sakan dia korek

kejadian ni masa kat umah mak mertua aku
ada ke patut hiasan kaca mak mertua aku dia wat men masak2
tau la cawan ngan teko, ko ingat wat men masak2 ke aryan
pecah kalu, bising nenek ko nanti


satu pagi aku dengar bunyi yang kuat dari bilik anak2 dara aku 
rupanya aryan jatuhkan cermin muka ni....sebab gasak nak amik make up kakak2 dia
aku punyalah marah, bukan setakat dia pecahkan cermin, tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mainan bersepah satu bilik
sapa yang kemas?????
ciannnnnnn aira gak kena kemas
cam ni la aryan
dia memang kaki buli
semua onar dia buat, akak2 dia kena cover, berapi je akak2 dia
adakah sebab dia sorang anak bujang, pastu anak bungsu lak?
tah la!

Comments

  1. oit!!
    hahhahaaa

    melombong!!
    banyak hasil??

    ReplyDelete
  2. Aku tadik tersalah baca, ingatkan cerita pasal ayam. Pastu aku konfius, mana ayamnya? Masa tu la aku tgk semula.. Rupanya pasal ARYAN...! Anak lelaki biasa la.. Manja dia lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. power mata kena tambah beb kikikikiki
      ko mmg lawak la nai!

      Delete
  3. Jgn sampai Kak Aira dia merajuk sudah asyik nak tolong adik mengemas aje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang2 majuk kak, mana tak, asyik kena buli jek!

      Delete
  4. uiks anak bujang elly...agaknye mmg itu lak faktornya...lg pown dia plak yang bongsu...kakak kakak kasi can la...ekekeke...sian aira...naseb baek xmajuk kna kemaskan sepah aryan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nak buat, kang mama dia kuar kuasa naga plak kan!

      Delete
  5. Hahahahaah aryan oiii tegelak2 mama lieya bc kisah awak tau....tang suke membijih tu comel tuu....kemain stim mengorek ye hahahahahaah....

    Ishhh mmg ko kalo bawak anak pi opis boleh lingkup meja kita hahahahaha....ooo ko akauntan ye...respek aku kat ko...aku bab2 nombor mmg boleh pitam patplohpat kali hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. stim betul tau.....kalau ditegur, dia jawab ahah aje wkakakakakkakakka
      respek ke? memang nak pitam kadang2 tuh, tapi ngah le!

      Delete
  6. Nenek tak marahhhhhh kalau teko kaca tu pecah...Nenek sayangggggggggg cucu kan....hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah, nenek tak marah, cuba aku yang pecahkan, sampai tahun depan kena ungkit

      Delete
  7. gambar dia korek hidung tu comel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahahha memang comel, cuba kita org tua buat, gila hodoh! wakakkakakaka

      Delete
  8. memang nak ikut jejak mama dia la tu!hehe..korek hidung best apa kan aryan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaaaaaaaaaaa mesti akak selalu korek idong kan!

      Delete
  9. sian kakak..kena tolong kemaskan..

    ReplyDelete

Post a Comment