dugaan.....korang sure selalu kena camni kan!

sumber gambar:  cilok kat wall fb

hehehhehe aku selalu kena....kadang2 lubang idong aku aryan korek.....kadang2 dia bukak tali ikat telekung aku kat kepala, kadang2 dia kiss2 aku........kadang2 dia korek bijik mata aku
paling best, time ni la dia leh amik handphone aku dan call tah sapa2.....call dengan confident sebab aku tak akan jeling atau babap dia......wakakkakakakakakakkaka
tapi ada ketikanya dia akan solat dengan jayanya........aminkan doa aku, dan marah alyssa dan aira kalau buat bising!
so korang pun sure sama kan! kakakakkakakakkakaka
budak2 gitu lah!

Comments

  1. memang...selalu. time solat lar masa dia nak selongkar laci kat dlm bilik mama dia. takpun main barang make up mama. sbb masa tu mama xkan sound. nmpk jer mama dah nak abis solat cpt2 tutup balik laci dan lari keluar bilik.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. owhhhh ada! masuk dlm telekung pun ada!

      Delete
  3. Dulu anak aku suka duk atas riba masa aku solat. Takpon, duk atas sejadah kat tempat sujud... ^_^ comel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg comel kan...nak marah pun tak leh!

      Delete
  4. Mmg ko!!! Aku pun selalu kena...lagi2 time kiteorg berjemaah magrib...kemain hidup dayyan sbb semua tgh khusyuk solat.....aisey rase nak libas je anak bujang aku tu hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahhahha cian dayyan mama dia nak libas

      Delete
  5. Siapa yg dah jadi ibu/bapa dan punya anak pasti ada alaminya Elly. Bila dah besar kita cerita pada mereka balik pasti mereka ketawa gelihati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ingat2 balik gelihati ada tau!

      Delete
  6. aah dierang memang suka kaco kekadang nak tergelak pun ader ..

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. sweet yang kadang2 mengundang marah pun ada hahahahhahaha

      Delete
  8. den selalu kena tampar dek anak den umur setahun setengah tu...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala tampar2 manja kan! pecah sket lemak ko kt pipi tuh wkakakakakkaa

      Delete
  9. betul! selalu duduk atas riba dan juga duduk tempat kita sujud hahaha..

    ReplyDelete
  10. nnt sampai turn saya pulak utk alami semua ni... huhu

    ReplyDelete
  11. Salam Elly...Nabi S.a.w pun ditunggang cucu dia masa sujud...budak budak nggak ngerti

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam nekcik....tu la kan nekcik, budak2 ni nak marah pun kadang2 sampai rasa nak gelak gelihati nengoknya

      Delete
  12. adoi selalu jugak kadang2 reza main tumbuk2 adik dia atas katil.. kompom la tak konsentret.. last2 halau p kuar bilik.. haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHHAHAHHAHA marah2 pun sure gelak kan

      Delete

Post a Comment