macam2 hal!

cam best lak layan blog lieyalatif bila dia buat ramdom pictures every thursday
tiru gak la, tapi version aku, hari apa2 pun bley random pics hahahahhahahahhaa

tak yah bayar royalti kot kat lieyalatif kikikikikikiki

di satu malam, aira tido....amacam ada stail tak?  
tiga2 anak aku suka tido stail nih
aku suka konsep ni
byk kusi urut ni kat mana2
ni kat KPJ Kajang
bagus, leh la kasi urut kalau bdn rasa letih
leh kurangkan sket lenguh2 
area len aku pernah nampak kat mall, kat RnR kebanyakan hway
rate pun aku rasa reasonable la!
aku paling benci ngan benda alah nih....lekat sticker sukati ko, abis melekat...kotor ok dinding pintu dsb!
mencik!
hahahhahah murah2
sapa nak beli cuma RM95 hengget sebotol....ada free gift lagi!
preferable pick up sendiri ye, atau kalau dekat2 aku  leh aje anto!
ni hadiah dari aira utk schoolmate dia kat q dees
amacam hand written aira kakakkaka
sebelum tu lagi cun, so aku alter2 sket la, takut serupa tulisan tamil lak nanti
hiihihihihihihihihihihi
dpt kek free dari tok uda, tok uda pi belajar buat kek, kitorang dpt la kek hasil tok uda blajar
sakan la bebudak ni belah kek siap nyanyi lagu happy bday
ni la cake dia...cantik kan....bagus tok uda, nanti anak sedara semua pakat tempah ngan tok uda je!
tu ajelah gambarnya!
kikikikiki
ok tak entry random pics ni?

Comments

  1. Ooo entry or random picture ya. Aku nak tiru gak kikikiki

    ReplyDelete
  2. Elly, blh tak jualkan handbeg lama aku kat carboot sale ko tu? Terpulang lar kat ko nak jual harga berapa. Duitnya masukkan dlm tabung pembinaan surau tu. blh tak? Klu blh...aku pos beg2 ni kat ko ek. Email aku tau azima03@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. haha...boleh tiru la! comey kek tu!

    ReplyDelete
  4. Stailo sungguh ank dra tu tido...fh mcm citer princess....
    Kerusi urut....mmg murah gak kan rate dia...
    Tampal iklan tu dorg pkai gam ape yea? Klu ditanggalkan pown, terpaksa cuci...sebab melekat kuat sgt....
    Myk apa yea....ekekeke....rietta xtaw...xreti..servis kasi hntar bengkel...settle...
    Alaa sweetnye kasi hadiah bday kawan.....so sweeet....
    Kek tu chantek sgt....syg larr plak nk mkn...ekekeke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah kusi urut tu agak reasonable la price dia
      tah la rietta, gam cap gajah terduduk agaknya
      itu minyak hitam, utk servis keta

      Delete
  5. cantik kek tu. bab anak2 tu ikut style sape la dia orang tido?

    ReplyDelete

Post a Comment