ragam org bandar masuk kampung

alyssa memang tak pernah nak siyes
suh posing bebetul, dia men2
suka men hantu2 celah pokok kelapa sawit

we're gunners family ye
aira dok skodeng pokok kelapa sawit
diam2 tangan gerak
oooo petik kelapa sawit tok yo ye!

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa

tandan kelapa sawit...satu tandan pun berat tau
di hari seterusnya
ulat nangka lagi sorang tak tau diam
ulat nangka ni men tanah
pakai ranting cucuk2 katanya wat kubur2
tu pengurus projek pakai topi oren....
gojesnya pengurus projek wkakakakakakakkaka
sebelahnya wak aryan
lepas pengurus projek sound, wak aryan memulakan tugas
iyah iyah yah yah yah




assistant pengurus projek lari2 gojes wakkakakakakkakaa
wak aryan tak bagi lari2 nanti jatuh
nampak ni?
nak kena tunjal?
i am strong enough
wak aryan gajah perkasa ok!
sekian cerita ulat2 nangka yang aktif gila kalau kat kampung sebab bleh main puas2 lari puas2 kejar ayam sampai ayam fobia, men parit, men tanah, men air dsb kakakakkakakakakkakaka

Comments

  1. Weh.. Ko dah sehat ekk? Budak2 KL gitu la, jakun tgk ayam itik pokok semak dan yg sewaktu dgnnya. Budak2 states pulak terkejut tgk hutan batu kat KL..

    ReplyDelete
  2. balik bandor kang abih gatal-gatal satu badan kangg!!

    ReplyDelete
  3. Hahahah...bagi diorang bergelumang puas2. Baru reallll anak Mesia. Hehehehehe

    ReplyDelete
  4. Seronoknya dorang... Ank saya pun kalau blk kg pun kdg2 mcmtu. Ada pernah sekali buah betik kata mangga..uhuhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeeeeeee ayam kata bird. Balik kg actually free knowledge.

      Delete
  5. senang-senang dipetik buah kelapa sawit tu...hehehe

    ReplyDelete
  6. wak aryan nampak seronok menjadi pahlawan cangkul tu

    ReplyDelete
  7. sian anak2 ko. lama sgt dok bandar ek? hahaha...

    ReplyDelete
  8. he heee sronok sekali sekala gitu
    tp pasni siap sedia la ubat bagai ye he hee gatai sana sinun
    akak dah biasa anak2 camtu tiapkali blk kg, tak sah ckp apa2 lg

    ReplyDelete
  9. Alaa sweetnye....mkin gojes si aira....dah macam allyssa....uiks...wak aryan....larat dia angkat benda alah yg bsau dr dia....tpi semua pown comei.....errr....dah ada pengurus projek bagai..maknye jd aper? Datuk bandar erk, ksi arahan kat bbdak comei bertiga tu....

    ReplyDelete

Post a Comment