teka pe ada dlm ni?

dengan ingatan tulus ikhlas dr Royal Dutch Airline
perjalanan dari KL ke Jakarta menggunakan business class
material:  ceramic



ada bermacam2 design benda alah nih.....inilah salah satunya!
apa ada dlm tu?
sesuatu yang haram diminum oleh kita org Islam
nampak tombol warna ala2 krim tuh?
bukak....dan bleh togok kalau mau
kihkihkih
aku buat apa ngan benda alah ni?
aku tak buang pun apa yang ada dlm tuh
aku biarkan aje
pastu aku jadikan paper weight atas meja aku!
so sila jgn suka minum sebarang benda2 berbentuk cecair atas meja aku kat opis
aku tak bertanggungjawab ok!

Comments

  1. ayohh... kalau terlupa camne tu?? hehe

    ReplyDelete
  2. wah chanteknye.....bekas secantik itu buat isi air haram? alaa...ruginya....chantek sgt sgt taw...kreatif elly...wt paper weight....ekekeke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik di mata, belom tentu cantik di dalam kan

      Delete
  3. Laaa.. Aku x tau pun ada menda tu kat dalam. Aku siap cakap.. Laa tapi berat. Ngeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehhee abaikan saja yang tak elok itu, kita gunakan yang bleh memberi manafaat aje

      Delete
  4. Err, kalaupun tak minum, boleh simpan juga ekk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh kot.....saya malas bukak sebab tak mo tau bau dia camner

      Delete
  5. cantik... nape x buang jerk isi kat dlm tu..pastu ganti ngan air lain.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. malas la, kang bau dia tah camner rupa kan

      Delete
  6. Cam tu yee...cantikk..
    Buang kot isi kat dlm tu.,.

    ReplyDelete
  7. laaaa..den igt ekau poei Belando! pi Indon yo...den nak try la naik KLM gi Indon..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh sila2, rate lagi murah kadang2 tau, naik pun best dari KLIA, besar sket dan kurang sket sesak....makan luggage siap bagai, tak yah amik rate asing ye, kecuali ko nak selesa la, pas tu kalau ada kad previlege bagai leh upgrade ok!

      Delete
  8. Kihkihkih
    Kalau tersimpan dlm petiaes????

    ReplyDelete
  9. Harap ko tak tertido kat meja waktu lunch. Tau2 masa lalok habis air kena tegok

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkakakakkaka aku tak leh tido atas meja sebab meja aku depan bilik boss....kalau aku tido, kantoi ngan tiga2 boss wei

      Delete

Post a Comment